Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه خودارزیابی ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که سامانه خود ارزیابی کرونا ویروس را در سایت این دانشگاه راه‌اندازی کرده است.

در توضیحات تکمیلی برای راه‌اندازی این سامانه آمده است، با توجه به اینکه مراجعه به مراکز درمانی باعث گسترش ابتلا به بیماری‌های واگیر از جمله کرونا می‌شود این سامانه به منظور راهنمایی هم استانی های در محدوده ی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس این سایت به آدرس http://corona.mazums.ac.ir/loginc.aspx در  دسترس کاربران قرار دارد.

 از دیگر موارد مطرح شده در این سایت، اختصاص شماره تلفن 34407 برای افراد کمتر از 10 سال می‌توان ذکر کرد.

همچنین در سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، درباره برخی آمارها منتشر شده در سایت‌ها و فضای مجازی در ارتباط با تعداد متبلایان به کرونا توضیحاتی مطرح شده است.

در پی تناقضاتی که در انتشار آمار ارائه شده دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وضعیت کرونا در این استان که بر آمده از استنباط‌های نادرست صورت گرفته در این  ارتباط است.

بیمارانی که در مراکز درمانی با شرح حال کرونا در مراکز درمانی بستری می‌شوند، تست گرفته شده و در صورت مثبت بودن آزمایش در لیست بیماران کرونایی تحت درمان قرار می‌گیرد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی نسبت به تناقض آماری در بین اصحاب رسانه صحبت به میان می‌آورد که در حال حاضر مطلبی از سوی مسؤولان دانشگاه درباره وضعیت این بیماری منتشر نشده است، آمارها به صورت کلی طی دو روز اخیر توسط معاون وزیر بهداشت اعلام می‌شود.

همکاری و همراهی اصحاب رسانه با مدیران استان برای بهبود و کنترل وضعیت این بیماری به راحتی روی خروجی رسانه‌ها قابل لمس است، آنچه که اصحاب رسانه از آن انتظار دارند ارتباط مناسب و دو سویه دانشگاه و متولیان اطلاع رسانی در دانشگاه با خبرنگاران  فعال در حوزه بهداشت و درمان است.

 این روزها تا حدودی ارتباطات مسؤولان دانشگاه با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به دلیل شرایط کاری کمرنگ‌تر شده که فعالان رسانه‌ای با درک شرایط موجود دانشگاه و استان مازندران، گلایه‌ای نسبت به وضعیت موجود ندارند و برای سلامتی متولیان امر در حوزه سلامت دعا می‌کنند و قدردان زحمات پزشکان و پرستاران فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

از دیگر اخبار دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با کرونا امکان ثبت داوطلب همکاری در مقابله با کرونا از طریق سامانه علوم پزشکی مازندران می‌توان اشاره کرد.

در توضیحات تکمیلی در ارتباط با ثبت داوطلب همکاری  برای کرونا آمده است،دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای مدیریت بهتر در مبارزه با کرونا ویروس و بمنظور ساماندهی ثبت‌نام داوطلبان همکاری در این طرح و داشتن بانک اطلاعاتی واحد از داوطلبان بخش ویژه ای با عنوان « ثبت داوطلب همکاری » در سامانه‌ corona.mazums.ac.ir راه‌اندازی کرد.

متقاضیان برای اعلام همکاری در رسته های مختلف بهداشتی درمانی ، شامل پزشک ، پرستار ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، بهداشت محیط ، بهیار ، خدمات و سایر مشاغل به این سامانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/86004/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سایت خود ارزیابی مازندران دانشگاه علوم پزشکی معاون وزیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...

دریافت 22 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یک اقدام جالب یک بازیگر با گذاشتن یک دوربین مخفی می خواهد آزمایش اجتماعی را انجام دهد که در آن رفتار مردم نسبت به تغییر پوشش و حجابش را ثبت می کند.

در این ویدیو از گرفتن شماره برای خریدهای بعدی تا عینک پیشنهادی برای همسر به خانم فروشنده را شاهد هستید.

کد خبر 847598 منبع: مهر برچسب‌ها بهداشت روانی خبر مهم زنان - حجاب دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی