Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:40:55 GMT

جریمه ۳ و ۵۰ هزار دلاری برای هر غیبت استوکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۶۵۹

جریمه ۳ و ۵۰ هزار دلاری برای هر غیبت استوکس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران خبر داد که استوکس برای هر غیبت در تمرین ۳ هزار دلار و غیبت در بازی ۵۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

به گزارش “ورزش سه” محمدحسن انصاری‌فرد در خصوص غیبت آنتونی استوکس در تمرین پرسپولیس گفت: ما در نیم‌فصل دو روز زمان داشتیم تا بازیکن را جذب کنیم و به هواداران که انتقاد می‌کردند در خط حمله ضعف داریم باید پاسخگو می‌بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما 150 بازیکن را در کل دنیا رصد کردیم و آنها را به آقای کالدرون معرفی کردیم تا وی انتخاب کند و بعد از آن آقای کالدرون چند نفر را معرفی کردند و ما با آنها وارد مذاکره شدیم و بعد از مرخصی‌شان دیگر در این مورد به ما جواب ندادند. در روزهای آخر نقل و انتقالات استوکس و اوساگونا جزو گزینه‌های ما نبودند و بعد از آمدن آقای گل‌محمدی در شرایط اضطرار این بازیکنان را جذب کردیم. سرمربی تیم از اوساگونا راضی است.

 

مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو‌ با رادیو صحبتش را اینگونه ادامه داد: استوکس یکی از بهترین بازیکنانی است که به ایران آمده چه حضورش در زمان در باشگاه تراکتور و چه در تیم ما آمد خیلی‌ها به ما گفتند این بازیکن مشکل عدم تعهد دارد. ما به خاطر مشکلاتی که در خط حمله‌مان داشتیم باید بازیکنی مثل استوکس را وارد تیم‌مان می‌کردیم. با توجه به همه شرایط ما یک قرارداد خیلی خوب را با او منعقد کردیم و این بهترین قراردادی است که می‌توان با یک بازیکن خارجی امضا کرد.اگر در هر تمرینی شرکت نکند 3 هزار دلار و در هر بازی حضور نداشته باشد 50 هزار دلار جریمه می‌شود. ما هیچ شکایتی از استوکس به فیفا انجام نداده‌ایم و امیدوار هستیم به ایران بازگردد.

آنتونی استوکس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی استوکس پرسپولیس تهران هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری