Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:13:37 GMT

بسته خبری روز سه شنبه خوزستان در خصوص کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۰۰۷

بسته خبری روز سه شنبه خوزستان در خصوص کرونا

همکاری پلیس راه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای پایش مسافران

رییس پلیس راه خوزستان گفت: پلیس راه استان با دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای پایش مسافران در خصوص ویروس کرونا همکاری دارد.

سرهنگ رضا دولتشاهی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم‌های پایش ویروس کرونا در مبادی ورودی دهدز، بهبهان و اندیمشک توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه تولید ماسک در آبادان راه‌اندازی شد

به منظور تامین ماسک مورد نیاز بیماران خاص و نیازمند شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان کارگاه تولید ماسک روز سه‌شنبه در آبادان راه‌اندازی شد.

استقرار چهار گروه پایش بیماری در ورودی آبادان و خرمشهر

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:چهار گروه بیماریابی و پایش مسافران در ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر مستقر شدند.

آرش یلالی سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این چهار گروه کار غربالگری به وسیله تب‌سنج و آموزش و اطلاع رسانی در خصوص نحوه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در ورودی جاده آبادان - ماهشهر، آبادان - اهواز ، خرمشهر - اهواز و جاده امام صادق(ع) خرمشهر انجام می دهند.

تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان رازی اهواز فعال است

مسئول آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: طبق اعلام مسئول بهداشت و محیط زیست بیمارستان رازی، تصفیه‌خانه فاضلاب این بیمارستان بدون مشکل فعال است.

صغری رستمی سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به نگرانی هایی که از فعالیت تصفیه خانه بیمارستان رازی در بین شهروندان مطرح شده، اظهار داشت: کارشناسان محیط زیست دو هفته پیش از تصفیه خانه این بیمارستان بازدید کرده بودند که در آن زمان مشکلی نداشته و فعال بوده است.

تعداد مبتلایان کرونا در دزفول به چهار نفر رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون نتیجه آزمایش کرونای چهار بیمار در دزفول مثبت اعلام شده است.

مهدیه توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  در حال حاضر ۱۴ بیمار با مشکل حاد تنفسی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند. 

تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۴۲ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا درخوزستان تا کنون به ۴۲ مورد رسید که ۱۰ نفر از آنان فوت شدند.

به گزارش ایرنا دکتر علی احسان پور روز سه شنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کورونا ویروس در استان خوزستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۲ مورد جدید ابتلا در استان ثبت شده که از این تعداد چهار مورد در اهواز، چهار مورد شوشتر، یک مورد اندیمشک یک نفر امیدیه، یک نفرمسجدسلیمان و یک مورد در شادگان بوده که این مورد در شادگان اولین مورد اثبات شده این شهرستان بود.

۱۴۱ لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در اهواز کشف شد

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۱۴۱ لیتر مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در این شهرستان کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محسن دالوند روز سه شنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: باتوجه به شرایط کنونی جامعه در بحث مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فرصت‌طلبی برخی سودجویان از وضعیت به وجود آمده طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع ماسک،الکل و سایر اقلام ضد عفونی کننده در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

روایت بیمار خوزستانی که از کرونا رهایی یافت

دختر یکی از بیماران مبتلا به کرونا در اندیمشک روایت ابتلا و بهبودی مادرش به این بیماری را از ۱۰ روز گذشته تاکنون روایت کرد.

تعیین شعبه بازپرسی ویژه احتکار مواد بهداشتی در دادگستری خوزستان

ئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر  برخورد قاطع ، شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با محتکران ، گرانفروشان و اخلال‌گران مواد بهداشتی، گفت: به منظور رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده، یک شعبه بازپرسی ویژه برای این منظور در دادگستری استان خوزستان تعیین شده است.

تست چهار بیمار مشکوک به کرونا در شوشتر مثبت شد

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت : تست چهار بیمار مشکوک کرونا در این شهرستان مثبت اعلام شد و پنج بیمار مشکوک نیز بستری هستند.

عملیات مقابله با ویروس کرونا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان انجام شد

قسمت‌های مختلف ورزشگاه شهدای فولادخوزستان با همکاری سازمان آتش نشانی اهواز ضدعفونی شد.

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، با مساعدت سازمان آتش‌نشانی اهواز و درخواست باشگاه فولاد، تمام قسمت‌های داخلی ورزشگاه شهدای فولاد توسط گروه آتش‌نشانی ضدعفونی شد.

۲تولید کننده مواد بهداشتی تقلبی در اهواز دستگیر شدند

 معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: ۲ نفر از تولیدکنندگان مواد بهداشتی تقلبی در این شهرستان دستگیر شدند.

رانندگان کامیون‌های ورودی به مرز چذابه غربالگری پزشکی شوند

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان بر ضرورت غربالگری پزشکی رانندگان کامیون های ورودی به مرز چذابه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز دانشگاه علوم پزشکی سه شنبه در گفت روز سه شنبه مواد بهداشتی ویروس کرونا تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که یه درجه بیشتر از دیروز است.

دیروز آسمان این شهرها ابری بود.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هشت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر چهار متر بر ثانیه و ۱۴ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • جوی ناپایدار در اروند