Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:36:04 GMT

خرید ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی در رودسر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۰۹۲

خرید ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی در رودسر

فرماندار رودسر از خرید ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده به این شهرستان جهت ضدعفونی اماکن عمومی و معابر خبر داد.

حسین اسماعیل‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر اظهار کرد:  یکی از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و تأمین امنیت سلامت جامعه، شست و شوی مداوم اماکن عمومی و معابر است.

وی با اشاره به اینکه برای شست و شوی معابر و اماکن عمومی استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده ضروری است، افزود: در این راستا ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی از جنوب کشور خریداری و عصر روز سه‌شنبه به فرمانداری شهرستان رودسر تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودسر با بیان اینکه ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده جهت استفاده در سطح شهرستان تهیه‌شده است، تصریح کرد: این میزان محلول بین شهرداری‌های پنج‌گانه رودسر، کلاچای،  رحیم‌آباد،  چابکسر و واجارگاه توزیع و عملیات گندزدایی و میکروب‌زدایی اماکن عمومی و معابر در سطح این شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه به این محلول‌ها ، ۱۰ برابر آب افزوده می‌شود، گفت: در صورت نیاز این کار تا برطرف شدن کامل خطر انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه شهرستان‌های هم‌جوار رودسر هم متقاضی دریافت این محموله ضدعفونی‌کننده هستند، افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده دو هزار لیتر از این محموله به شهرستان لنگرود و دو هزار لیتر هم  به شهرستان املش تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت گندزدایی ضدعفونی اماکن عمومی ضدعفونی کننده اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • برداشت گل گاوزبان از باغات اشکورات رودسر
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی