Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:58:30 GMT

کاهش ساعت کاری واحد‌های صنفی صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۲۵۷

کاهش ساعت کاری واحد‌های صنفی صومعه سرا

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید جلال سید محمدی فرماندار صومعه سرا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، گفت: در همین راستا از امروز ساعت کاری واحد‌های صنفی در شهرستان صومعه سرا کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور به منظور مدیریت واحد‌های صنفی، جلوگیری و مقابله با تسری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و صاحبان این واحد‌ها انجام می‌شود، گفت: از امروز ساعات کاری واحد‌های صنفی تا اطلاع ثانوی صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار صومعه سرا ادامه داد: واحد‌های صنفی خاص اعم از نانوایی‌ها، میوه و تره بار، خواروبارفروشی، مرغ و ماهی، داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی و لبنیات که فعالیت آن‌ها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنی هستند.

وی با تأکید بر تعطیلی تمام واحد‌های آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌های در شهرستان صومعه سرا تا اطلاع بعدی، تصریح کرد: رعایت حفظ بهداشت نان در نانوایی‌ها برای مقابله با ویروس کرونا الزامی است.

سید محمدی با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزوم هستند که یک نفر را برای دریافت پول از مشتریان در نظر بگیرند، بیان کرد: حتی المقدور در راستای افزایش سطح بهداشت از دستگاه کارت خوان در نانوایی‌ها استفاده شود.

وی از شهروندان خواست حتی الامکان از حضور و تردد در اماکن عمومی و بازار خودداری کرده و بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ساعت کاری واحد های صنفی نانوایی ها صومعه سرا واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد