Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هنری از جمله اکران فیلم‌های سینمایی در دو نوبت متوقف شد و هنوز مشخص نیست، اجازه اکران مجدد فیلم‌ها چه زمانی صادر می‌شود.

در پی این اتفاق قرار بر این شده تا جبران خسارت شود و روز‌ها و یا هفته‌هایی به فیلم‌هایی که اکرانشان در این برهه زمانی متوقف شد، تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه چگونه جامه عمل به این وعده پوشانده می‌شود، نیاز به صبر و خروج از جریان کرونا دارد.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده «نرگس مست» در این باره گفت: از سازمان سینمایی می‌خواهیم بستری را فراهم کند تا لطمه حاصل از توقف اکران به خاطر کرونا، جبران شود و فرصتی معقول و دوباره به ما بدهند تا فیلممان مجدداً رنگ پرده را به خود ببیند.

او افزود: امیدوارم زمانی را در نظر بگیرند تا فیلم‌ها بتوانند خودشان را نشان دهند و در چرخه مناسب اکران قرار بگیرند.

این تهیه کننده در خصوص حضور فیلمش در جشنواره‌های خارجی عنوان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در حال انجام است که «نرگس مست» در جشنواره‌های معتبر جهانی حضور پیدا کند.

فیلم «نرگس مست» اولین تجربه بلند سینمایی سید جلال‌الدین دری است که تهیه‌کنندگی آن را عبدالله اسفندیاری بر عهده دارد و در سال ۱۳۹۵ تولید شد. بازیگران فیلم عبارتند از: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان راجع به یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن اساتید می‌شنویم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران ویروس کرونا نرگس مست فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد