Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث جدایی کریم‌باقری از پرسپولیس صحت ندارد و ایشان فقط به هنگام بازی ملی کنار تیم ملی خواهند بود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد حسن انصاری‌فرد در خصوص بحث حضور کریم باقری در تیم ملی فوتبال کشورمان و دغدغه‌هایی که برای هواداران به وجود آمده گفت:

موضوع از جایی شروع شد که من برای پیگیری اتفاقات بازی با سپاهان و برخی مسائل دیگر  به فدراسیون فوتبال رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فدراسیون آقای بهاروند به من گفت که ما برای تیم ملی آقای باقری را می‌خواهیم و با ایشان صحبت کرده ایم و اسکوچیج هم با کریم باقری صحبت کرده و او را می‌خواهد  و  اگر شما موافقت می‌کنید او در تیم ملی همراه با ما باشد و از طرفی هم در پرسپولیس حضور داشته باشد. بهاروند گفت که ما چند اردو در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ داریم و در خارج از زمان‌های اردو آقای باقری می‌تواند در پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد:

من به آقای بهاروند گفتم که باید این مسئله را به اطلاع آقای گل‌محمدی برسانم و  و با خود آقای باقری هم صحبت کنم. بعد از آن با سرمربی و مربی  تیم صحبت کردم و گفتم که آقای باقری را برای دو سه اردو می‌خواهند تا به عنوان کمک مربی در تیم ملی همراه با اسکوچیچ حضور داشته باشد. خود آقای باقری با این مسئله موافق بود و این مسئله را در اقدامی حرفه‌ای به باشگاه سپرد چرا که قرارداد داشت. وقتی ما هم دیدیم که او با حضور در تیم ملی موافق است ما هم موافقت کردیم تا آقای باقری در دو اردو همراه با تیم ملی باشد و در بقیه زمان‌ها مثل گذشته به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:

آقای باقری با این پیشنهاد خیلی حرفه‌ای برخورد کرد و اعلام داشت که اگر باشگاه پرسپولیس موافقت کند مایل است با توجه به پیشنهاد ریاست فدراسیون و اقای اسکوچیج در تیم ملی حاضر خواهد بود. هواداران پرسپولیس بدانند که آقای باقری اسطوره و سرمایه باشگاه پرسپولیس است که در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده و او را از دست نخواهیم داد. آقای باقری  کنار ما خواهد بود اما هیچ بحث جدایی مطرح نیست و هواداران پرسپولیس نگران نباشند. ما موافقت کردیم تا آقای باقری در ۲،۳ اردوی آینده تیم ملی در کنار ملی‌پوشان باشد‌. اطمینان داریم که حضور او در تیم ملی موثر خواهد بود. آقای باقری می‌تواند نقش موثری برای راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایفا کند. این مسئله هیچ جای نگرانی ندارد و هواداران بدانند که آقای کریم باقری در کنار پرسپولیس خواهد بود و چون خودشان هم موافق بودند ما و اقای گل محمدی هم‌موافقت کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم باقری تیم ملی پرسپولیس انصاری فرد پرسپولیس تیم ملی کریم باقری لیگ برتر باشگاه پرسپولیس کریم باقری آقای باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟

علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درگفت‌وگو با خبرنگار آنا در مورد نقش شرکت‌های دانش بنیان در این سازمان توضیح داد: جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت عامل سازمان با بعضی از شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد. می‌توان گفت سازمان بنادر و دریانوردی در بحث مراجعه به شرکت‌های دانش بنیان از سازمان‌های پیشرو بوده است.

صفایی گفت: سازمان  بنادر و دریانوردی در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف مخصوصا تأمین تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات دریایی و بندری و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی از توان و دانش متخصصان شرکت‌های دانش بنیان بهره‌گیری کرده است.

بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی اعلام کرد:سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک سازمان پیشرو با الگو برداری از تجارب موفق بنادر دنیا در بکارگیری فناوری‌های نوین همواره نگاه مثبتی به بهره‌گیری از خدمات بخش خصوصی به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است و در حفظ و صیانت از زیر ساخت‌ها و تجهیزات ارزشمند دریایی و بندری موجود و توسعه و ایجاد زیرساخت‌های جدید در حوزه بندری و دریایی تلاش می‌کند.

معاون وزیر راه در پاسخ به این پرسش که چند درصد توانستید از این ظرفیت استفاده کنید، گفت: آمار دقیقی در دست نیست اما بیشتر متمرکز در واحد معاونت مهندسی و امور زیربنایی است و تعداد قراردادهایی که بسته شده کاملا در آنجا موجود است.

صفایی اعلام کرد: به‌طور کلی قراردادهایی در این حوزه داریم و حتی به مرحله تولید هم رسیده است.

تامین قطعات یدکی و تجهیزاتی بندری و دریایی توسط شرکت‌های داخلی

به گفته مدیرعامل این سازمان؛ ۷۶۸ قطعه یدکی و تجهیزاتی بندری و دریایی توسط شرکت‌های داخلی تأمین شده و در نیازسنجی تازه، این سازمان به تأمین ۵۳۴ قطعه از جمله قطعات مخابراتی و الکترونیکی نیاز دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال