Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام اذعان می کند که ترکیب این تیم نیاز به تقویت دارد.

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام پیش از دیدار با نوریچ در چارچوب رقابت های جام حذفی، از اهمیت تقویت ترکیب تیم خود برای سال آینده می گوید.

به گزارش اسکای، از مورینیو سوال شد که برای بازی فردا (چهارشنبه) با نوریچ، چه تغییراتی را در ترکیب خود اعمال خواهد کرد که او اینگونه پاسخ داد:

تغییرات زیادی برای این بازی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اول این کار این است که ما به تغییرات زیاد نیازی نداریم، دلیل دوم این است که باشگاه ما چنین خصوصیاتی ندارد و دلیل سوم به دلیل بازار نقل و انتقالاتی است. سال به سال وضعیت (نقل و انتقالات) سخت‌تر و دشوار‌تر می شود، بنابراین اکنون به فکر تغییرات عمده و اساسی برای ترکیب خود نیستم اما مطمئنا باید ترکیب خود را بهتر کنیم.

مصدوم های پر تعداد تاتنهام طی ماه اخیر، فرصت حضور بازیکنان جوان در تیم اول این باشگاه را ایجاد کرده است. یکی از آن بازیکنان جوان و مستعد، تروی پاروت است. مورینیو درباره احتمال حضور تروی پاروت در بازی فردا می گوید:

او چیزهای زیادی برای یادگیری دارد، او خصوصیاتی دارد، پتانسیل خیلی خوبی دارد اما همچنان به محصول نهایی تبدیل نشده است. پاروت چیزهای زیادی را در پیش روی خود دارد که باید آن ها را در سطوح مختلف بهبود ببخشد. اما در بازی فردا قرار است تا کار را از روی نیمکت آغاز کند. پاروت قبلا دو بار در لیگ برتر به میدان رفته است و چنین چیزی برای یک بچه 18 ساله خیلی معمولی و عادی نیست. چنین چیزی (بازی در لیگ برتر) برای او یک مزیت است و من فکر می کنم که او این امتیاز و مزیت بازی کردن در کنار بازیکنان با تجربه و کار کردن با مربیان خوب و افراد بسیار خوب در آکادمی و تیم اول را درک کرده باشد. روند ورود او به تیم اول باید مرحله به مرحله پیش برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود