Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:40:45 GMT

بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۵۱۳

بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی چیست؟

در روزهایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید چطور می توانید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید؟

به گزارش مشرق، خوشبختانه راه هایی برای سوزاندن کالری بدون ورزش و فعالیت وجود دارد. قطعا این راه ها، بهترین راه ها برای تناسب اندام نیستند-هیچ چیز مانند ورزش و غذای سالم نیست- اما این راه ها برای سوزاندن چربی در روزهایی که به شدت خسته هستید مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    توپ تعادل

به جای نشستن بر روی یک صندلی مناسب، از یک توپ تعادل برای نشستن در هنگام تماشای تلویزیون، بازی با بچه ها و کارهای دیگر استفاده کنید. بی ثباتی باعث درگیر شدن ماهیچه های اصلی می شود که منجر به بهتر نشستن، عضلات قوی تر شکم، و قدرت بیشتر می شود. شما در این حالت به راحتی کالری می سوزانید.

    راه بروید و کار کنید

به جای ورزش، در هنگام تلفن حرف زدن روی تردمیل بدوید یا در هنگام تماشای تلویزیون راه بروید. هیچ فردی از راه رفتن خسته نمی شود و راه رفتن بهترین راه برای حرکت کردن در حال انجام سایر فعالیت ها است.

    قهوه بخورید

قهوه به تقویت سوخت و ساز برای سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند. همچنین دمای داخلی بدن را افزایش داده و منجر به سوخت و ساز بهتر چربی ها میشود. فقط قهوه سیاه بنوشید. اضافه کردن شیر و شکر باعث افزایش میزان کالری می شود.

    آدامس بجوید

اگر تا به حال بیش از یک ساعت آدامس جویده باشید، می دانید چه کار خسته کننده ای است. جویدن باعث سوزاندن کالری می شود و احساس گرسنگی را کاهش می دهد. در هنگام جویدن آدامس کمتر تمایل به میان وعده دارید بنابراین کمتر پرخوری می کنید.

    غذای تند بخورید

غذاهای تند تایلندی، هندی، مکزیکی و آفریقایی متابولیسم بدن شما را بالا می برد، به خاطر کپسایسین موجود در آن ها(از فلفل تند). افزایش دمای داخلی بدن باعث افزایش سوزاندن چربی میشود.
 

    الاکلنگ A / C

آیا می دانید بدن در مقابل محیط های سرد با سوزاندن کالری واکنش نشان می دهد؟ این تنها راه برای تولید حرارت داخلی است که از سرما خوردن شما جلوگیری می کند. دما را به کمتر از ۶۴ درجه فارنهایت برسانید و اجازه بدهید بدن شما را گرم نگه دارد.

    نوشیدن آب سرد

این ماده نیز اثری مشابه حالت قبل دارد. هنگامی که آب سرد می خورید بدن نیاز به انرژی دارد تا گرم شود. نوشیدن آب سرد باعث سوزاندن کالری بیشتر می شود، بنابراین در طول روز چند فنجان آب سرد بخورید!

البته دقت کنید که منظور ما آب یخی نیست چراکه نوشیدن آب بسیار سرد برای بدن و مخصوصاً کبد مضر است.
 

    حرکت کردن

به جای نشستن در حالی تماشای تلویزیون، در اطراف اتاق نشیمن راه بروید و یا، حداقل، بایستید. هر چقدر بیشتر راه بروید، بدن انرژی بیشتری استفاده می کند، بنابراین کالری بیشتری می سوزاند. شما لازم نیست ورزش واقعی انجام دهید، فقط به حرکت خود ادامه دهید.

این چند ترفند ساده است اما هنگامی که خیلی خسته هستید و نمی توانید باشگاه بروید به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید. در دراز مدت، می توانید کالری بیشتری بسوزانید!

منبع: مجله سلامت

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا سلامت کاهش وزن رژیم غذایی چاقی سوزاندن کالری کالری بیشتر راه بروید آب سرد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟

 به گزارش تابناک، عصر ایران نوشت: می‌توانید چند تغییر در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا در نهایت شکم‌ صاف داشته باشید. کنترل وعده غذایی سالم و ورزش منظم همگی بنای کار برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم هستند.

لیمو و زنجبیل

شگفت انگیز است که چگونه چند ماده ساده می تواند شما را خوش هیکل و سالم نگه دارد. چرا آب گرم؟ زیرا آب گرم به هضم غذا کمک می کند. اول صبح آن را بنوشید و سیستم گوارش خود را به خوبی شروع کنید. لیمو نه تنها سرشار از ویتامین است، بلکه در پاکسازی دستگاه گوارش و کبد نیز نقش دارد که به کاهش وزن کمک می کند. زنجبیل یک سم زدایی طبیعی است و به شروع متابولیسم کمک می کند.

 
 
گریپ فروت و رزماری

این نوشیدنی گریپ فروت و رزماری ترکیبی از مواد مغذی است که برای سلامتی شما مفید است. آب گریپ فروت تازه یک نیروگاه حاوی ویتامین C است که به سم زدایی بدن و کاهش کلسترول کمک می کند. رزماری به سم زدایی کبد کمک می کند که باعث بهبود هضم و افزایش جریان خون می شود.

دیگر خبرها

  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • حد کم کردن وزن کجاست؟ نگاهی به شیوه‌های مرسوم در کاهش و تثبیت وزن
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد