Web Analytics Made Easy - Statcounter



پس از جام طلایی لیگ برتر انگلیس، رؤیای سه‌گانه هم برای تیم فوتبال لیورپول بر باد رفت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال چلسی با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه یافت.

در این بازی مرحله یک هشتم نهایی قدیمی‌ترین جام باشگاهی دنیا به میزبانی ورزشگاه «استمفوردبریج»، اشتباه فابینیو ، شوت ویلیان و اشتباه وحشتناک آدریان، سنگربان لیورپول را در پی داشت و به این ترتیب چلسی در دقیقه 13 به گل اول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لندنی پس از اینکه با برتری نیمه اول را به پایان رساند، توسط بارکلی در دقیقه 64 به گل دوم رسید. حملات دو تیم در ادامه گلی در پی نداشت و چلسی با برتری 2 بر صفر به جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس راه یافت.

به این ترتیب لیورپول پس از اینکه با شکست مقابل واتفورد در ابتدای هفته فرصت قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس را از دست داد، با دومین باخت متوالی دومین جام داخلی فصل پس از جام اتحادیه را هم دور از دستانش دید و رؤیای کسب سه‌گانه برای تیم کلوپ به باد رفت.

جام حذفی آلمان| بایرن مونیخ در زمین شالکه به نیمه نهایی رسید

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر در زمین شالکه در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان به جمع چهار تیم برتر این جام راه یافت.

جاشوا کیمیش در دقیقه 40 بایرن را صاحب گل کرد و در نهایت تیم مونیخی با حفظ این نتیجه به نیمه نهایی جام حذفی آلمان رسید.

براساس این گزارش، در دیگر بازی این مرحله، زابروکن با برتری در ضربات پنالتی مقابل فورتونادوسلدورف به جمع چهار تیم برتر جام حذفی آلمان راه یافت.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن