Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال روز دوشنبه در نشستی که با حضور نمایندگان ۸ تیم حاضر در پلی آف لیگ برگزار کرد، در مورد برگزاری با تأخیر مرحله پلی آف لیگ برتر به جمع بندی رسید.

بر این اساس این مرحله از رقابت ها که پیش از این قرار بود از ۱۵ اسفندماه آغاز شود با ۴۵ روز تأخیر از ۲۵ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام با استقبال از این تصمیم به خبرنگار مهر گفت: لغو برگزاری لیگ برتر آن هم در اوج رقابت ها قاعدتاً موضوعی نبود که من و خیلی دیگر از تیم ها در شرایط عادی از آن حمایت کنیم اما با توجه به شرایط خاص کشور و تأثیرات روانی که موضوع کرونا و شیوع آن ایجاد کرده است، چاره ای جز اتخاذ این تصمیم نبود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: گاهی مجبوریم از میان بد و بدتر، یکی را انتخاب کنیم. این دقیقا همان شرایطی است که جو فعلی با آن روبرو است. فکر می کنم در این شرایط و برای حفظ سلامت ورزشکاران و برگزارکنندگان بازی ها، چاره ای جز تغییر برنامه ها نبود.

وی با تأکید بر اینکه با لغو کلی لیگ برتر مخالفت داشت، خاطرنشان کرد: به هر حال تمام تیم ها برای نتیجه گیری از این فصل از مسابقات برنامه ریزی بلندمدت داشته و هزینه هایی برای اجرای آن متقبل شده بودند. این که به یک باره تصمیم به لغو مسابقات گرفته می شد باعث هدررفت تمام این هزینه ها است. از طرفی لغو بازی ها برای تیم ملی هم خوب نبود.

هاشمی در این خصوص افزود: در این صورت بازیکنان بعد از چندماه تعطیلی باید در اردوهای تیم ملی حاضر می شدند. موضوعی که قطعاً روی روند آماده سازی آنها و کیفیت کارشان تأثیر منفی داشت. از طرفی برگزاری بدون تماشاگر مسابقات هم تصمیم منطقی و عاقلانه ای نبود. چرا که در این صورت هم به خاطر حضور همزمان بازیکنان، مربیان و کادر برگزاری مسابقه در سالن و رفت و آمد چند ساعته آنها به شهر میزبان، خطراتی از حیث تهدید شدن سلامت آنها احساس می شد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با تأکید بر اینکه تصمیم اتخاذ شده برای پیگیری با تأخیر لیگ برتر بهترین تصمیمی بود که گرفته شد، گفت: البته با وجود شرایط فعلی طی روزهای گذشته مهرام به تمرینات خود ادامه داد. حالا با تغییرات اندک همین برنامه ها را دنبال می کنیم. تا پایان هفته بازیکنان به خاطر شرایط حاد موجود تمرین نمی کنند اما از هفته آینده برنامه های خود را از سر می گیریم. این روند تا پایان سال دنبال می شود و در سال جدید هم از سوم یا چهارم فروردین ماه تمریناتمان را آغاز می کنیم.

کد خبر 4869044 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال مصطفی هاشمی تیم بسکتبال مهرام تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال کشتی آزاد فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کاراته لیگ جهانی کاراته وان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی