Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال در شورای حل اختلاف مشهد خبر داد. تاریخ انتشار: 08:22 - 14 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۲۲۲

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال در شورای حل اختلاف مشهد خبر داد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی نقش مهمی در صلح و سازش دعاوی دارد و شورا‌های حل اختلاف امکان استفاده از آن را برای کاهش اختلافات فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی موجب به حداقل رسیدن زمان رسیدگی به پرونده‌های مهم خواهد شد و برخورداری از عدالت قضایی را برای تمام افراد جامعه فراهم خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون ریال سازش در یک فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال
وی ضمن قدردانی از اعضاء شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف مشهد بیان کرد: یک پرونده با اختلاف مالی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به این شعبه ارجاع شد که پس از ارشادات و تلاش‌های اعضاء مختومه به سازش شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری صلح و سازش دادگستری خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال شورا های حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند