Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به جایگاه ویژه ایران در کشتی دنیا و علاقمندان بسیار این رشته در کشورمان، مسئولان اتحادیه جهانی پیش از اتخاذ تصمیم در مورد رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، در مورد شرایط کشتی ایران برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک با فدراسیون کشتی رایزنی کردند.

در این تماس فدراسیون کشتی ضمن تشریح شرایط ویژه به وجود آمده در کشورمان به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که در پی آن به وجود آمده است از احتمال اینکه در تاریخ معین شدن (۸ تا ۱۰ فروردین ماه ۹۸) به دلیل مسائل ترانسفری و پروازی موانعی پیش روی تیم های ملی کشتی ایران باشد، ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فدراسیون کشتی در این تماس ضمن اشاره بر اینکه کشتی از جایگاه ویژه ای در ورزش ایران برخوردار است و کسب شش سهمیه باقی مانده به دلیل شانس بالای مدال آوری این رشته در المپیک اهمیت ویژه ای برای کشورمان دارد، بر این موضوع که مسئولان اتحادیه جهانی طوری تصمیم گیری کند، تا نمایندگان ایران نیز بتوانند در رقابت های گزینشی حضور پیدا کنند، تأکید ویژه داشت.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نیز اعلام کردند در جلسه کمیته اجرایی این اتحادیه که در مورد رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا برگزار خواهد شد، مشکلات پیش روی کشتی ایران را مطرح کرده و پس از آن تصمیم گیری های لازم را اتخاذ خواهند کرد.

کد خبر 4869590

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال کشتی آزاد فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کاراته لیگ جهانی کاراته وان رقابت های گزینشی فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟