Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان در ۱۱ ماهه سال جاری منتهی به ۳۰ بهمن ماه، بیش از دو میلیارد و ۶۹۲ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نمایانگر افزایش دو درصدی است.

وی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۱۱ ماهه منتهی به روز ۳۰ بهمن ماه سال ۹۷ بیش از دو میلیارد و ۶۳۹ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: بهمن ماه سال ۹۷ مصرف کل مشترکین در استان کردستان برابر با ۳۳۲ میلیون و ۸۷ هزار متر مکعب گاز بوده که در همین بازه زمانی در سال ۹۸ مصرف بیش از ۳۷۸ میلیون و ۸۱۱ هزار متر مکعب بوده که با افزایش قابل توجه مواجه بوده است.

فعله گری یادآور شد: پر مصرف ترین روز بهمن ماه سال ۹۷ روز شانزدهم بوده که مصرف کل استان کردستان بیش از ۱۱ میلیون و ۹۵۲ هزار متر مکعب بوده و در سال جاری نیز روز بیست و یکم بهمن ماه با مصرف بیش از ۱۶ میلیون و ۱۸۷ هزار متر مکعب پر مصرف ترین روز بوده و با بررسی سوابق مصرف در ۲۰ سال گذشته این مورد بی سابقه بوده و رکورد به یاد ماندنی ثبت شده است و با مقایسه این مصرف ها تفاوت ۳۵ درصدی مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان کردستان دارای ۵۴۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است، بیان کرد: پیش بینی می شود کل مصرف گاز استان کردستان تا پایان سال جاری از مرز سه میلیارد متر مکعب فراتر رود.

کد خبر 4869612

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز کردستان گاز طبیعی ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر گرگان سیلاب تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند استان کردستان هزار متر مکعب گاز استان شرکت گاز بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر عبور کرد
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی