Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بسته خبری کرونا از در گذشت پیشکسوت تکواندو به دلیل کرونا، نتیجه منفی آزمایش بیمار فوتی در آبادان، دستگیری دو فرد تولیدکننده مواد بهداشتی غیرمجاز در اهواز و مرخص شدن 123نفر بیمار مشکوک به کرونا در آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این بسته خبری از در گذشت پیشکسوت تکواندو به دلیل کرونا، نتیجه منفی آزمایش بیمار فوتی در آبادان، دستگیری دوفرد تولیدکننده مواد بهداشتی در اهواز و مرخص شدن 123نفر بیمار مشکوک به کرونا در آبادان را بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت پیشکسوت تکواندو به‌دلیل ابتلا به کرونا

ابراهیم ابراهیمی، فرهنگی بازنشسته و پیشکسوت تکواندوی ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

این پیشکسوت ۶۳ ساله به دلیل وضعیت نامساعد تنفسی و ریوی، یک هفته در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بود که با مثبت شدن تست کرونای وی، در نهایت به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت اما پیشروی ویروس کرونا باعث درگذشت وی شد.

جواب مثبت آزمایش کرونای ۴ بیمار در شوشتر

 در مجموع از ابتدای ورود کروناویروس به خوزستان، تاکنون ۲۰ بیمار مشکوک به ابتلا به این ویروس در بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر بستری شده اند که جواب آزمایش ۱۰ نفر منفی بوده و از بیمارستان مرخص شده اند. نتیجه آزمایش یک بیمار دیگر نیز مثبت بود که پس از بهبود از بیمارستان مرخص شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش چهار بیمار مشکوک به کروناویروس در شوشتر مثبت و قطعی شده است که حال عمومی این بیماران مساعد است. پنج بیمار دیگر مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان خاتم الانبیا بستری هستند. درمان ۹ بیمار بستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا بر اساس تشخیص پزشکان آغاز شده است.

نتیجه منفی آزمایش بیمار فوتی مشکوک به کرونا در آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از نتیجه منفی آزمایش کرونای یک بیماری فوتی مشکوک به این ویروس خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان زاده با اشاره به فوت یک بیمار زن مشکوک به ابتلا به کروناویروس در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، اظهار کرد: جواب آزمایش کرونای این بیمار که شب گذشته فوت شد، منفی اعلام شده است که بنابراین این بیمار، در گروه بیماران مبتلا به کروناویروس قرار نمی گیرد.

پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد خوزستان تا پایان پیک شیوع کرونا

نماینده رئیس کل دادگستری خوزستان در ستاد کنترل و مقابله با ویروس کرونا در اهواز گفت: پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد استان خوزستان تا پایان پیک شیوع ویروس کرونا در کشور، به شورای تامین خوزستان داده شده اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

علی بیرانوند اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، تیم مشترکی از دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و معاونت غذا و داروی مرکز بهداشت خوزستان تشکیل و بازرسی ها در سطح استان آغاز شد.

۲تولید کننده مواد بهداشتی تقلبی در اهواز دستگیر شدند

 محمد گراوند با بیان این خبر اظهارداشت:  یکی از این ۲ نفر با مخلوط کردن آب، الکل و اسانس پرتقال، اقدام به تولید محلول تقلبی ضد عفونی و جعل علامت استاندارد بر آن کرده بود که با اقدام به موقع  دستگاه قضایی و پلیس دستگیر شد. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز افزود: فرد دیگری هم که با وی همکاری می‌کرد، دستگیر و هر ۲ با دستور بازداشت موقت راهی زندان شدند و در همین خصوص تمام محلول‌های تقلبی بسته بندی شده از محل تولید و توزیع جمع آوری شد.

 پیگیر رفع مشکل‌ کمبود ماسک در دزفول هستیم

امید بن عباس فرماندار دزفول روز سه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان بزرگ دزفول افزود: تا روزهای آینده همه وسایل از جمله لباس مخصوص حفاظت شخصی برای کادر درمان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرمانداری دزفول در تلاش است نیازهای بخش درمان را برطرف کند افزود: جامعه پزشکی باعث شدند صحنه مبارزه با ویروس کرونا به صحنه درخشش پزشکان و پرستاران تبدیل شود.

برخورد با انتشاردهندگان مطالب کذب در خصوص کرونا در اندیمشک

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه انتشار مطالب کذب در خصوص بیماری کرونا پیگرد قانونی دارد گفت: تاکنون با چند نفر از عوامل انتشار مطالب کذب در فضای مجازی در رابطه با بیماری کرونا در اندیمشک برخورد شده‌است.

 عبدالرحمن روحانیافزود:همه امکانات بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک هم برای ارایه خدمات درمانی به افراد مشکوک و بیماران مبتلا به کرونا به کار گرفته شده است و حتی موارد مشکوک به کرونا به نوعی قطعی تلقی شده و خانواده های آنها از نظر ابتلا به این بیماری بررسی و غربالگری می شوند.

عملیات مقابله با ویروس کرونا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان انجام شد

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، با مساعدت سازمان آتش‌نشانی اهواز و درخواست باشگاه فولاد، تمام قسمت‌های داخلی ورزشگاه شهدای فولاد توسط گروه آتش‌نشانی ضدعفونی شد.

رختکن‌ها، اتاق های مختلف ورزشگاه، سالن‌ بدنسازی، استخر، سالن کنفرانس از جمله قسمت‌های ورزشگاه بودند که در این اقدام ضدعفونی شدند تا از وجود هرگونه آلودگی از جمله ویروس کرونا پاک شوند.با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل و زمان جدید مسابقات اعلام خواهد شد.

رانندگان کامیون‌های ورودی به مرز چذابه غربالگری پزشکی شوند

شهلا عموری با اشاره به فعالیت مرز تجاری چذابه، اظهارداشت: در طول روز مراودات و معاملات تجاری با بازرگانان عراقی در این مرز صورت می گیرد اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، ورود رانندگان کامیون‌های مختلفی است که از سراسر کشور به خصوص تهران و قم به این مرز اعزام می شوند.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه در این خصوص از استاندار خوزستان خواسته شده تا دستورات لازم برای اعمال تمهیدات بهداشتی در این مرز از سوی دستگاه‌های مربوطه اعمال گردد، گفت: روزانه یک هزار نفر اعم از فعالان اقتصادی، نمایندگان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی خدمات‌رسان، رانندگان، نیروی و ... به فعالیت می پردازند و این پایانه تجاری از بدو راه اندازی همچنان دچار  ضعف و کمبود زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی، بهداشتی و پزشکی است.

123 نفر از بیماران مشکوک به کرونا در آبادان مرخص شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از ابتدای اسفند تا کنون193 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری بودند، که 123 نفر از بیماران پس از بهبود مرخص شدند.

شکراله سلمان زاده افزود: بیشتر این افرادی که ترخیص شده اند دچار سرماخوردگی، شبه آنفلوانزا و سایر بیماریهای حاد تنفسی بوده اند؛ با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش بیمار شادگانی، تعداد بیماران مبتلا به کرونا در محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان به عدد ۵ رسید که ۴ نفر بستری هستند و یک نفر نیز روز گذشته فوت کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو بیمارستان درگذشت خوزستان کرونا ویروس الکل ماسک مشکوک به کرونا در آبادان بیمار مشکوک به کرونا نتیجه منفی آزمایش ویروس کرونا آزمایش بیمار مرخص شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • حس خوب حمایت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها