Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:53:22 GMT

چند خبر انتظامی از جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۶۹۰۳

چند خبر انتظامی از جنوب استان کرمان

پلمب ۱۷ واحد صنفی در راستای پیشگیری از کرونا در کهنوج

سرهنگ حیدر احمدیوسفی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج روز چهارشنبه گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا، طرح برخورد با قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای متخلف در کهنوج به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و سرکشی از قهوه‌خانه‌ها و واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمدیوسفی با بیان اینکه در این طرح ۱۷ واحد قلیان سرا و قهوه‌خانه پلمب شد، بیان داشت: هم اکنون هیچ قهوه‌خانه و قلیان‌سرایی در شهرستان کهنوج فعال نیست و با تعامل سازنده‌ای که با واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای برقرار کرده‌ایم تمامی این واحدها فعالیت خود را متوقف کردند.

وی گفت: کسب رضایت‌مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت‌های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

توقیف احشام قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت نیز از کشف ۱۴ رأس احشام قاچاق از یک دستگاه وانت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ محمدآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور مواصلاتی"جیرفت - کرمان" به یک دستگاه وانت مزدا حامل احشام، مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۴ راس گوسفند قاچاق کشف و یک نفر نیز دستگیر شد، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش احشام کشف شده افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک احشام قابل سرایت به انسان است، جابه‌جایی و نقل و انتقال احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد.

عامل شرارت در کهنوج دستگیر شد

سرهنگ حیدر احمدیوسفی سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج همچنین از دستگیری شرور مسلح فراری در عملیات اطلاعاتی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تیراندازی‌های ایذایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه  او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ  احمدیوسفی بیان داشت: این متهم دارای سوابق کیفری از جمله تحت تعقیب بودن از سوی مقامات قضایی، شرارت، ایجاد ناامنی، ترس و وحشت، اخلال در نظم و امنیت شهروندان شهرستان کهنوج است که در بازجویی‌های پلیس به این موارد اعتراف کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج  گفت: این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم پهناورترین استان کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها کهنوج کرمان جیرفت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهنوج کرمان جیرفت انتظامی کهنوج کرمان جیرفت انتظامی شهرستان کهنوج قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد