Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سهراب رییسی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب احداث ۸۱ واحد مسکونی در منطقه منظریه شهرکرد و شهر وردنجان شهرستان بن اختصاص یافته است.

به گفته وی، اعتبار تامین شده از محل سپرده دفتر مرکزی  به طرح ۲۴ واحدی پارسا منظریه، ۲۶ واحدی رفیع وردنجان و ۵۴ واحدی میثاق‌۱ ، واحد مسکن شهری این نهاد اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: : طرحهای مسکن شهری به منظور خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن در نظر گرفته شده است که با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و آورده متقاضی به ۲ صورت سفت‌کاری و کلیدی ساخته و تحویل متقاضی خواهد شد.
رییسی افزود: تاکنون در واحد مسکن شهری یکهزارو  ۷۲۴ واحد با اعتباری افزون بر یکهزار و  ۷۲۴ میلیون ریال ساخته شده است.
وی  با اشاره به احداث مسکن‌های مهر توسط این نهاد ادامه داد:۸ هزارو  ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری افزون بر  ۱۶.۵ میلیارد ریال ساخته و تحویل متقاضی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط استفاده از طرحهای مسکن گفت: بهره‌مندان این طرح باید از امتیازات دولتی استفاده نکرده باشند، دارای تاهل و سابقه سکونت ۵سال در شهرکرد باشند.

رییسی افزود:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برای جابجایی روستاهای در معرض خطر، تامین مسکن قشرهای ضعیف، رسیدن به توسعه پویا و و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اقدامات موثری را انجام داد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۴۳ شهر و بیش از ۸۰۰ روستا و  جمعیتی افزون بر۹۴۷ هزار نفر دارد

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.

بیشتر بخوانید

آغاز فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال چهارمحال و بختیاری

کرمی فرماندار بروجن افزود: یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی