Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که تیمش شب گذشته (سه‌شنبه) به لطف گل‌های ویلیان و راس بارکلی با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، لیورپول را از پیش‌رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت، گفت: بازیکنانم عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشتند و نمی‌توانیم چیزی بیشتر از این بخواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با روحیه و باکیفیت بازی کردیم و در این بازی با دفاع خیلی خوب دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم.

وی در واکنش به این پرسش که «چرا چلسی مقابل تیم‌های کوچکتر چنین عملکردی را از خود ارائه نمی‌دهد؟»، خاطرنشان کرد: در بازی‌های قبلی‌مان نکات مثبت ومنفی داشته‌ایم، اما در این بازی روحیه بیشتری داشتیم و البته کمی هم شانس با ما یار بود. در نهایت واکنش‌های کِپا و استفاده از دو موقعیت گلزنی که داشتیم، تفاوت را رقم زد.

سرمربی انگلیسی آبی‌پوشان لندنی در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش اظهار داشت: اخلاق کاری و عملکرد پدرو در این بازی بی‌نظیر بود. در این فصل او لحظات دشواری داشته، اما در تمرینات و این بازی فوق‌العاده بود.

محرومیت مهاجم سابق لیورپول به جرم مشارکت در شرط بندیلیگ برتر انگلیس|واتفورد با برتری قاطعانه، اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد

لمپارد به ستایش از هافبک اسکاتلندی و 26 ساله خود پرداخت و تصریح کرد: واقعاً به بیلی گیلمور اعتماد دارم. او شخصیت بزرگی دارد و در این بازی نشان داد که حتی در این سطح از مسابقات چقدر با آرامش خیال می‌تواند بازی کند.

وی در پایان درباره مصدومیت دو هافبک تیمش در این بازی گفت: ویلیان و کواچیچ هر دو از ناحیه آشیل (بالای پاشنه پا) دچار مصدومیت شدند. امیدوارم مصدومیت ویلیان جدی نباشد، اما به نظر می‌رسد مصدومیت متئو کمی بدتر باشد. در این بازی در بحث مصدومیت‌ها بدشانس بودیم، اما باید به کارمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فرانک لمپارد چلسی لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی لیورپول فرانک لمپارد چلسی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • منتظر محمد مصدوم شد