Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تشدید نظارت و بازرسی داروخانه ها، مراکز تجهیزات پزشکی و صنوف مرتبط خبر داد و گفت: بازرسان سازمان به صورت روزانه و مستمر بر عملکرد اماکن عرضه کننده ماسک، محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابا اشاره به تشکیل ۵۷ مورد پرونده تخلف در بازرسی‌های اخیر افزود: در ایام نخستین انتشار ویروس کرونا در گیلان با ۷ مورد تخلف امتناع و اختفاء از عرضه در شهرستان‌های رشت، فومن، صومعه سرا و چند شهرستان دیگر برخورد شد و اقلام احتکار شده نیز در بین مردم توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نظارت هدفمند با موضوع طرح نظارتی مقابله با ویروس کرونا را از اولویت‌های این سازمان دانست و تاکید کرد: در جریان بازرسی‌ها در ۱۰ روز اخیر ۳۱ پرونده گرانفروشی وعدم درج قیمت نیز برای واحد‌های آرایشی و بهداشتی، ابزار و یراق فروشی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی ارسال و اعمال قانون شد.

دلق پوش ضمن هشدار به متخلفان تصریح کرد: در این شرایط بحرانی، اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف ۱۶ شهرستان در گیلان و روسای اتحادیه‌های مرتبط با درک فضای کنونی؛ همکاری و نظارت لازم را بر بازار و صنوف مرتبط جهت رفاه حال شهروندان داشته باشند، چون در صورت مشاهده تخلف بدون هیچ مماشاتی با سوداگران سلامتی مردم، برخورد قانونی شدید می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند