Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه انتخابات درون حزب دموکرات‌ها حاکی از پیشتازی جو بایدن با کسب 49 درصد آرا و 380 موکل انتخاباتی نسبت به رقیبش برنی سندرز است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، با شمارش بیش از ۵۰ درصد از آراء انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ۱۴ ایالت مهم آمریکا، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا هم‌اکنون با کسب 49 درصد آراء و 380 موکل انتخاباتی در صدر نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اولیه انتخابات درون‌حزبی آمریکا درمجموع ۱۴ ایالت آلاباما، آرکانزاس، کالیفرنیا، کلرادو، مین، ماساچوست، مینه‌سوتا، کارولینای شمالی، اوکلاهاما، تنسی، تگزاس، یوتا، ورمونت و ویرجینیا نشان می‌دهد که «جو بایدن» با کسب 49 درصد مجموع آراء و 380 موکل انتخاباتی در صدر نامزدهای دموکرات قرارگرفته است.

«برنی سندرز» سناتور ایالت «ورمونت» با کسب ۳۹ درصد آراء و 298 موکل انتخاباتی در جایگاه دوم قرارگرفته است و بعد از وی، «مایکل بلومبرگ» میلیاردر رسانه‌ای آمریکا با کسب ۴ درصد آراء و 32 موکل انتخاباتی جایگاه سوم را به خود تخصیص داده است.

آمار و ارقام اولیه حاکی از آن است تاکنون بایدن موفق به پیشتازی در ایالات آلاباما، آرکانزاس، مین، ماساچوست، مینه‌سوتا، کارولینای شمالی، اوکلاهاما، تنسی و ویرجینیا شود. از طرف دیگر، سندرز همچنان در ایالات کالیفرنیا، کلرادو، یوتا و ورمونت پیشتاز است.

اوکلاهاما و ویرجینیا

شمارش آراء در ایالات اوکلاهاما و ویرجینیا به پایان رسیده است و بایدن در ایالت اوکلاهاما با کسب ۳۹ درصد آراء و در ویرجینیا با کسب ۵۴ درصد آراء پیروز شده است. سندرز در اوکلاهاما با کسب ۲۵ درصد و بلومبرگ با کسب ۱۴ درصد در جایگاه‌های دوم و سوم قرارگرفته‌اند. در ایالت ویرجینیا، سندرز با کسب ۲۳ درصد آراء و «الیزابت وارن» با کسب ۱۱ درصد آراء در جایگاه‌های دوم و سوم قرارگرفته‌اند.

اوکلاهاما

ویرجینیا

پیشتازی سندرز در ایالت تعیین‌کننده کالیفرنیا

علیرغم آنکه تاکنون بایدن در اکثر ۱۴ ایالت آمریکا اکثریت آراء را به خود اختصاص داده است، با شمارش 10 درصد از آراء انتخاباتی ایالت مهم کالیفرنیا با مجموع ۴۱۵ موکل انتخاباتی، «برنی سندرز» با کسب 29 درصد آراء در این ایالت مهم پیشتاز است و بلومبرگ با کسب ۱۹ درصد و بایدن با کسب ۱۷ درصد آراء انتخاباتی در جایگاه‌های دوم و سوم قرارگرفته‌اند.

رأی‌گیری روز گذشته به «سه‌شنبه بزرگ» معروف است که به دلیل برگزاری همزمان انتخابات در 14 ایالت به چنین نامی معروف شده است. در سه‌شنبه بزرگ، تکلیف یک‌سوم کل مجموع موکلان انتخاباتی مشخص خواهد شد. نامزدی که درنهایت به ۱۹۹۱ موکل انتخاباتی دست پیدا کند، می‌تواند نامزد نهایی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و رقیب «دونالد ترامپ» شود.

کارولینای شمالی

کارولینای شمالی شمارش آراء در ایالت کارولینای شمالی با مجموع 110 موکل انتخاباتی نیز به پایان رسیده است که بایدن درنهایت با کسب 43 درصد در جایگاه اول قرارگرفته است و سندرز نیز با کسب 24 درصد و بلومبرگ با کسب 13 درصد مجموع آراء در جایگاه‌های بعدی قرارگرفته‌اند.

در حال بروز رسانی

انتهای پیام/4106/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: اوباما بایدن سندرز سه شنبه بزرگ کارولینای شمالی موکل انتخاباتی قرارگرفته اند درصد آراء دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران

دانشگاه تهران نتایج بررسی اولیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ که فرم ثبت‌نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده است در بازه زمانی اعلامی تا زمان مصاحبه اقدام کنند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تأیید" اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.

لازم به ذکر است متقاضیان واجد شرایطی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، بایستی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سامانه بهستان مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و رفع نواقص یا افزودن مستندات جدید اقدام کنند. بدیهی است در صورت عدم رفع نواقص؛ مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه نخواهند بود.

تمام دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی که در سامانه این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی و مدارک مورد نیاز به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کنند یا با اداره آموزش آن دانشکده تماس بگیرند.

در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور از طریق درگاه بازیابی کلمه عبور داوطلبان آزمون در صفحه اصلی سامانه بهستان ، اقدام و یا از طریق نشانی sd.ut.ac.ir پیگیری کنند.

کد خبر 749131

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد