Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته مرکزی انتخابات اسرائیل سه شنبه شب اعلام کرد که نتایج نهائی انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل) به صورت رسمی در ۱۰ مارس ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، این کمیته اعلام کرد که پیش بینی می‌شود نتایج تا آن تاریخ تغییر کند.

بر اساس نظرسنجی‌هایی که رأی دهندگان در خصوص آراءشان در دوشنبه شب ارائه دادند، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بیشترین تعداد کرسی‌ها را در انتخابات پارلمان اسرائیل به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر کمیساریای انتخابات اسرائیل بسته شدن مراکز رای گیری و آغاز روند شمارش آراء را اعلام کرد. طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نتایج اولیه نشان می‌دهد که بنیامین نتانیاهو بر طرف‌های دیگر در این انتخابات پیشی گرفته است. نظرسنجی‌های اولیه نشان می‌دهد که راست‌گراهای اسرائیلی ۶۰ کرسی و چپ‌گراها ۵۰ کرسی را به دست آورده و "فهرست مشترک عربی" نیز ۱۵ کرسی را از آن خود کرده است.

این در حالی است که ایمن العوده، رئیس فهرست عربی در پارلمان اسرائیل پیشتر گفته بود که فلسطینی‌ها از طریق کنار زدن بنیامین نتانیاهو؛ بر طرح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیروز می‌شوند.

عوده گفته بود که حضور فهرست مشترک عربی برای پیروزی بنی گانتس، رقیب نتانیاهو در انتخابات نیست، بلکه یکی از ماموریت‌های فهرست مشترک سرنگون کردن نتانیاهو است و این فهرست با به دست آوردن ۱۶ کرسی، به صورت خودکار باعث کنار زدن نتانیاهو می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟