Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نماینده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف ۸۰۹ کیلو و ۷۶۹ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«محمد سالاری‌پناه» در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه اظهار کرد: از ابتدای فروردین امسال تاکنون قریب ۹۶ طرح در حوزه پاک‌سازی نقاط آلوده شهری، محورهای مواصلاتی و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ابرکوه صورت گرفته است که منجر به کشف ۸۰۹ کیلو ۷۶۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده نیروی انتظامی شهرستان با بیان این که از مقادیر مواد مخدر مکشوفه توسط پلیس مواد مخدر شهرستان، قریب به ۸۰۴ کیلوگرم مربوط به محورهای مواصلاتی و بیش از پنج کیلوگرم هم مربوط به بازرسی‌های سطح شهر بوده است، اضافه کرد: در این رابطه تاکنون ۲۰۱ مورد پرونده تشکیل شده و ۱۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

سالاری‌پناه اعلام کرد: ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم از کشفیات مربوط به مواد صنعتی از جمله هروئین و شیشه بوده که منجر به دستگیری ۲۱۸ مجرم در این زمینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به درخواست برخی خانواده‌ها و همچنین در جهت جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر ابرکوه ، ۴۶ مصرف کننده مواد مخدر حسب دستور دادستانی دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد در استان اعزام شدند.

سالاری‌پناه در پایان راجع به قاچاق کالا نیز تأکید کرد: هرچند کالای قاچاقی نداریم که بخواهد از شهرستان ابرکوه خارج شود تا کنترل کنیم ولی در حال حاضر ایستگاه فراغه در این شهرستان فقط مسیر خروجی شهرستان به سمت استان فارس را کنترل می‌کند و این در حالیست که ورودی قاچاق کالا بیشتر از سوی استان فارس اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه مواد مخدر کشف مواد مخدر قاچاق کالا شهرستان ابرکوه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله