Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی از دستیابی و راه‌اندازی خط تولید ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده و مایع دستشویی در سطح منطقه با ترکیبات جدید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی لعل‌پور فرمانده یگان شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در حاشیه راه‌اندازی خط تولید ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده با ترکیبات جدید برای اولین بار در کشور اظهار کرد: متخصصان این منطقه پدافندی در راستای انجام وظایف ذاتی و ابلاغ اوامر اجرایی از ستادهای برتر در زمینه اقدام همه‌جانبه یگان‌های نیروهای مسلح در جهت ریشه‌کن کردن ویروس نوپدید کرونا، با دانش بومی و انجام آزمایشات گسترده موفق به ساخت اسپری ضدعفونی‌کننده با ترکیبات جدید برای اولین بار در سطح کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس ارشد شیمی افزود: از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور تمهیدات ویژه‌ای در راستای حفظ و صیانت از کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله انجام تب‌سنجی همه‌روزه از کلیه کارکنان، گندزایی و محلول‌پاشی کلیه اماکن ستادی، اداری، آسایشگاه‌های سربازی و کلیه ابنیه منطقه با استفاده از دستگاه‌های رفع آلودگی (تاتر) و همچنین محلول‌پاشی سطح کوی سازمانی و ساختمان‌های مسکونی توسط یگان ش.م.ه با همکاری درمانگاه منطقه صورت می‌پذیرد.
وی با اشاره به تولید روزانه 5 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده جهت رفع آلودگی سطوح در سطح منطقه و یگان‌های تابعه، از تولید روزانه 1000 لیتر مایع ضدعفونی کننده جهت ارسال به سایر مناطق کشور از جمله قم، کاشان، شیراز و جنوب کشور و آمادگی همه‌جانبه جهت افزایش تولیدات و ارسال آن به سایر نقاط کشور اعم از یگان‌های پدافندی و سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استانی و شهرستانی در صورت تأمین مواد اولیه و موردنیاز خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید ژل اسپری ضد عفونی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی