Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان در این مدت می توانند از مسیر جایگزین سه راهی بقیه الله - موسیان تردد کنند.

وی از باز بودن سایر محورهای ارتباطی استان خبر داد و افزود: پل جزمان در بخش هلیلان که به دلیل شدت بارش باران و ایجاد سیل های مخرب هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه بازگشایی و تردد در این محور بدون مشکل برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به ضرورت اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان در آستانه ایام نوروز تاکید کرد: برای پیشگیری از حوادث رانندگی، شناسایی نقاط حادثه خیز و ساماندهی آنها توسط دستگاه های مختلف ضروری است.

سرهنگ همتی زاده به برنامه های پیش بینی شده برای کاهش حوادث رانندگی در جاده های استان اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز و پیگیری جدی برای رفع آنها از جمله مواردی است که باید تا قبل از نوروز اقدام شود تا مسافران و عموم مردم با آرامش بتوانند سفرهای خود را انجام دهند و شاهد کاهش حوادث احتمالی در راه های منطقه باشیم.

وی، رعایت سرعت مطمئن و مجاز، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی بوسیله رانندگان، خودداری از شتابزدگی و نیز بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان را باعث تضمین سلامت راننده، سرنشینان و جامعه ذکر کرد.

سد مخزنی دویرج شهرستان دهلران بعد از مهار و کنترل سیلاب سهمگین اخیر، اوایل هفته جاری سرریز کرد.

برچسب‌ها ایلام موسیان پلیس راهور ناجا دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام موسیان پلیس راهور ناجا دهلران ایلام موسیان پلیس راهور ناجا دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • طغیان رودخانه تختان دهلران و خسارت به اراضی مردم
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان