Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی) از برگزاری مسابقه بین‌المللی کاریکاتور ما کرونا را شکست می‌دهیم خبر داد. این مسابقه به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نهادهای دیگری مانند؛ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مظفری گفت: اداره کل هنرهای تجسمی بنا به مسئولیت‌ها و وظیفه‌ای که در حوزه هنرهای تجسمی به عهده دارد، در برنامه‌هایی که جنبه ملی و بین‌المللی دارد، حضور می‌یابد. ما معتقدیم که هنرمندان هنرهای تجسمی می‌توانند در بحران‌های اجتماعی، موثر باشند و حضور آنها در فضاهای هنری و رسانه‌ای موجب تقویت روحیه از یکسو و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی هنرمندان در قبال جامعه است. 

وی افزود: از آنجا که مساله کرونا، موضوعی جهانی است استقبال خوبی از این مسابقه در همین مدت کوتاه شده است، امیدواریم که این حرکت منجر به شروع حرکت‌های موثر دیگر در زمینه ارتباط هنرهای تجسمی با جامعه باشد. 

مظفری گفت: این مسابقه از آن دست جشنواره‌هایی نیست که در اختیار یک یا دو نهاد فرهنگی باشد، برگزارکنندگان این مسابقه بین‌المللی از حضور هر نهاد و سازمانی که احساس کند می‌تواند در این زمینه موثر باشد، استقبال می‌کنند. 

مدت ارسال آثار به این مسابقه بین‌المللی تا 11 فروردین سال 1399 اعلام شده که علاقمندان می‌توانند به نشانی دانشگاه علوم پزشکی؛ شیراز بلوار زند، ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز، مدیریت فرهنگی یا با نشانی پست الکترونیک  coronacontest@gmail.com آثار خود را ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های: ۰۷۱۳۲۱۲۲۶۵۳ و ۰۷۱۳۲۱۲۲۶۴۹ و موبایل: ۰۹۱۷۳۰۵۲۶۷۱ تماس بگیرند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاریکاتور کرونا 2019 جدید هنرهای تجسمی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد