Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت با اشاره به اینکه پرستاران و پزشکان مجاهدان در حال فعالیت هستند، گفت: ۷۰۰ طلبه در قرارگاه جهادگران سلامت جهت خدمت رسانی فعالیت می کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مسئله اعلام آمادگی طلاب برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه از اعلام آمادگی گروه های خودجوش طلبگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این قرارگاه با هدف پیشگیری و پخش اقلام بهداشتی، همراه بیمار و کمک به تیم پزشکی بیمارستان، سرکشی از بیماران مرخص شده و منازل پرسنل و... شکل گرفت.
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت اضافه کرد: حدود 700 نفر از طلاب برای خدمت رسانی در حال فعالیت هستند، این طلاب ممکن است یک شیفت در بیمارستان باشند و در شیفت های دیگر به سرکشی از منازل، خرید مایحتاج سالمندان و بیماران و توزیع اقلام بهداشتی مشغول باشند.
وی ابراز داشت: از این تعداد 200نفر در بیمارستان های فرقانی و کامکار مشغول فعالیت هستند و از امروز هم 30نفر به بیمارستان امام رضا(ع) برای خدمت رسانی اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام کاظم زاده خاطرنشان کرد: طلاب در بیمارستان در واقع همراه بیمار هستند و کارهای روتین بیماران را انجام می دهند و چون تخصصی ندارند نمی توانند کار تخصصی پرستاری انجام نمی دهند.
وی اضافه کرد: فعالیت طلبه ها در بیمارستان بسیار سنگین است و ما به هر طلبه 15بیمار اختصاص داده ایم تا اقدامات روتین آن‌ها را انجام دهند و با گفتگویی که با بیماران و پرسنل انجام می دهند روحیه آنها حفظ شود.
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت گفت: چند نوبت بحث توزیع و بسته بندی اقلام بهداشتی انجام شده است که این فعالیت توسط بسیج و سپاه انجام می گیرد که طلاب هم در این زمینه به آن‌ها کمک می کنند.
وی ادامه داد: تاکنون حدود 400طلبه هم در این فعالیت حضور داشته اند  و عمدتا هم در بحث توزیع فعالیت دارند.
حجت الاسلام کاظم زاده با اشاره به پویش پیک مهربانی، گفت: در این پویش جوانانی که می توانند خرید افراد مسن را انجام دهند از طریق ائمه جماعات و یا بسیج محلات معرفی می شوند تا خرید کسانی که کهولت سن و یا بیمار هستند را انجام دهند.
وی تاکید کرد: از امروز هم سرکشی از منازل پرسنل و حضور در بهشت معصومه(س) برای عرض تسلیت به خانواده های داغ دیده را خواهیم داشت.
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت ادامه داد: این فعالیت از بیمارستان فرقانی شروع شد که بازخورد بسیار خوبی در بین بیماران و در بین پرسنل داشت و خود طلبه ها هم احساس کردند که در حال برداشتن باری از دوش پرسنل هستند.
وی اضافه کرد: در ادامه عوامل بیمارستان کامکار در خواست طلبه همراه بیمار را داشتند و طلاب در این بیمارستان هم حاضر شدند.
حجت الاسلام کاظم زاده افزود: پرستاران و پزشکان مجاهدان در حال فعالیت هستند و از روحیه بالای برخوردارند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فعالیت هستند خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی