Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش فر با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: آموزش و آگاه سازی بهترین راه مقابله با این بیماری و از اولویت های آموزش و پرورش می باشد.

«غلامرضا دانش فر» روز چهارشنبه (14 اسفند) در حاشیه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به اهمیت آموزش در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اظهار داشت: با وجودی که تدابیر لازم برای مبارزه عملی با ویروس کرونا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اندیشیده شده است، اما اولویت نخست ما آموزش و پیشگیری دانش آموزان، معلمان و کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ لیتر مواد ضدعفونی برای ویروس زدایی و بهداشتی کردن آسانسور، اتاق‌ها، راهرو، نمازخانه، سالن کنفرانس، و ابزارهای مورد استفاده کارکنان اداری از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخذ شده است.

 

وی ادامه داد: پس از تهیه هزار و ۲۰۰ لیتر مایع دستشویی برای رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، این مواد بین مدارس سراسر مناطق و شهرستان‌های استان توزیع شد.

 

دانش فر با اشاره به اینکه تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا  را فرا گرفته اند خاطر نشان کرد: علاوه بر آموزش برای تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی ماسک و دستکش فراهم شده است.

 

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برای استفاده تمامی کارکنان اداری دستکش پلاستیکی تهیه و در اختیار آنان قرار داده شده است ادامه داد: برای پیشگیری‌های لازم حداکثر نظارت بر استفاده از مواد شوینده و مکان‌های مورد تماس از جمله دستگیره درب اتاق‌ها، آسانسور و … صورت گرفته است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان اداره کل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری هفته معلم با بیان اینکه خیرین شهرستان گناباد ۲۳۰ میلیارد ریال برای احداث و بهسازی مدارس این شهرستان کمک کردند، اظهار کرد: معادل این مبلغ هم از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی برای احداث و بهسازی ۱۳ مدرسه و فضای آموزشی شهرستان گناباد اختصاص یافت.

رییس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده برای ساخت مدارسی در شهرهای گناباد، بیدخت، روشناوند و … پای کار آمده‌اند اظهار کرد: احیا و راه‌اندازی خانه معلم شهر کاخک و مرکز توانبخشی و روان شناختی آموزش و پرورش بیدخت از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در سال ۱۴۰۲ بود.

وی احداث شش چمن مصنوعی و ساخت و تکمیل استخر شهر کاخک را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بیان و تصریح کرد: احداث و بهسازی دبستان و دبیرستان شهید رفیعی بیدخت، مدرسه بهفر ریابی و تجهیز و توسعه کارگاه هنرستان دخترانه فدک نیز در سال گذشته انجام شد.

فدوی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی شهرستان گناباد حدود دو برابر سرانه استانی است خاطرنشان کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی در استان خراسان رضوی ۴.۳ مترمربع است این میزان در شهرستان گناباد هشت مترمربع است.

رییس آموزش و پرورش گناباد افزود: گرچه از نظر سرانه فضای آموزشی در سطح خوبی هستیم ولی حدود ۳۰ درصد از مجموع ۲۰۰ مدرسه شهری و روستایی شهرستان گناباد فرسوده و نیازمند بازسازی است.

وی اظهار امیدواری کرد که این مدارس فرسوده با کمک خیران و اعتبارات دولتی بازسازی و بهسازی شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش گناباد با اشاره به موفقیت‌های آموزشی این شهرستان طی دو سال گذشته تصریح کرد: در همین مدت رتبه آموزش و پرورش شهرستان گناباد در رشته علوم انسانی در بخش کشوری از چهاردهم به هفتم و در کنکور تجربی در بخش استانی از ۱۴ به رتبه نخست ارتقا یافت.

وی افزود: کسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در امتحانات نهایی و رتبه اول کشور در حوزه گیاهان دارویی از دیگر موفقیت‌های دانش آموزان شهرستان گناباد است.

رییس آموزش و پرورش گناباد از آغاز پروژه تجاری سازی در سه ماه آینده خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت حوزه درآمدی ۶۵ ملک از املاک آموزش و پرورش شهرستان را شناسایی کردیم که یا بدون استفاده هستند و یا اجاره بسیار کمی برای آنها دریافت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵۰ مدرسه خالی از دانش آموز در شهرستان گناباد داریم و این در حالی است که به عنوان نمونه مدرسه روستای کلاته سیدعلی با توجه به افزایش دانش‌آموز مجدداً فعال شده است.

رییس آموزش و پرورش گناباد افزود: در راستای طرح شهید عجمیان ۴۳ آموزشگاه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد بهسازی و بازسازی شده‌اند.

وی به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: هنرستان های آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای تحقق این شعار هستند و در همین راستا تابستان امسال مدرسه کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود.

رییس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه روزانه ۶۵ هزار نفر معلم، دانش‌آموز و والدین آنها با آموزش و پرورش در ارتباط هستند گفت: ۱۹ هزار دانش آموز در ۹۱۱ کلاس درس بیش از ۲۰۰ مدرسه شهرستان گناباد مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6093655

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر