Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:48:44 GMT

غربالگری و انجام تست کرونا در مبادی ورودی‌های شادگان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۲۲۳

غربالگری و انجام تست کرونا در مبادی ورودی‌های شادگان

عبدالغنی امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح در ۴ نقطه ورودی شهرستان توسط شبکه بهداشت با همکاری اعضای داوطلب جوان این جمعیت در راستای غربالگری، انجام تست کرونا و تست درجه حرارت در ورودی‌های این شهرستان (روستای صراخیه، سه‌راهی خور دورق و ورودی بوزی) صورت گرفت.

وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسافران در مبادی ورودی‌های این شهرستان غربالگری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی ادامه داد: شهرستان شادگان یکی از ورودی‌های اصلی و با وجود داشتن جاده ترانزیتی و در بین شهرهای اهواز- آبادان و ماهشهر- آبادان قرار دارد و به منظور جلوگیری از گسترش کرونا ویروس، اقدامات پیشگیرانه در این ورودی‌های این شهرستان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های بهداشت و هلال احمر از امروز در مبادی ورودی این شهرستان مستقر شده و کار غربالگری مسافران را در بدو ورود به شادگان انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان در پایان از مردم به پیشگیری از ابتلاء به این ویروس (کرونا) دعوت کرد و گفت: جایی برای ترس و وحشت مردم نیست، شهروندان تنها باید توصیه‌های پزشکی را جدی بگیرند و دست دادن با افراد دارای علائم این بیماری و سایر مواردی که در این خصوص توصیه شده است، پیش از پیش تأکید کرد.

کد خبر 4869694

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان ویروس کرونا هلال احمر خوزستان ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان

فریبرز جباری رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: پویش سلامت دهان و دندان از امروز یکشنبه به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

وی پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پایداری شبکه برق شادگان