Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاح خط تولید با ظرفیت روزانه ۳۸ هزار عدد ماسک نانوییN ۹۵، تولید انواع ژل و مواد ضدعفونی‌کننده با ظرفیت ۳۰ هزار لیتر، تولید ۴ هزار دستگاه لباس مخصوص پرستاران مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرو: از زمان شیوع بیماری کرونا ستاد پشتیبانی مبارزه با این بیماری در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد و تمامی امکانات را برای مبارزه با این بیماری و تولید و توزیع محصولات بسیج کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر گفت: با توجه به نیاز کشور به وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده بلافاصله اقدامات واردات این مواد را انجام دادیم.

او گفت:، متأسفانه بعضی از کشور‌های خبیث اروپایی از انتقال باری که تفاهم‌نامه آن منعقد شده بود به ایران جلوگیری کردند و هیچ پیمانی هم جلوی کمک به همنوعش را این طور نمی‌گیرد.

مخبر با بیان اینکه طی یک هفته آینده مشکل عرضه و تقاضا در بازار کشور را برای محصولات ضدعفونی‌کننده و بهداشتی حل خواهیم کرد، افزود: تا یک ماه آینده کشور در این حوزه نه تنها به خودکفایی می‌رسد، بلکه صادرات این محصولات را هم خواهیم داشت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان با بیان اینکه در حال حاضر یک جوان کردستانی توانسته است در کارخانه خود روزی ۶۰ هزار دست لباس پزشکی تولید کند ، ادامه داد: بعضی از کارخانجات تولید ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده طی چند روز راه‌اندازی شدند و امروز ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به ظرفیت تولید کشور اضافه می‌شود و روزانه ۷۶ هزار ماسک نانوN ۹۵ نیز تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته تولید دستگاه‌ها اکسیژن‌ساز است که قبلا در انحصار آمریکا بوده، ولی امروز توسط شرکت‌های دانش‌بنیان بومی‌سازی شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه اقدام دیگری که صورت گرفت و از بیماری کرونا برای بنده بدتر بود احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک‌ها توسط یکسری زالوصفتان بود که به امید خدا کاری خواهیم کرد که بازار از این مواد اشباع شود و دیگر به کالا‌های احتکارشده نیازی نباشد.

مخبر گفت: این تهدید موجب شد یک فرصتی ایجاد شود و طی یک ماه آینده کشور به یک خودکفایی در این حوزه برسد و محصولات خود را حتی صادر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک کرونا ویروس مواد ضدعفونی کننده ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌‌ای که تاکنون به همت دولت سیزدهم در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

استاندار همدان افزود: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم، بیان کرد: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌‌های اجرایی ایجاد شده است، عنوان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، ادامه داد: در کنار تحقق شعار “جهش‌ تولید با مشارکت مردم” جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری افزوده شده و در مجموع به ۲۸ شهر رسیده است، از همین رو فرمانداران و شهرداران تشویق‌های نوزده‌گانه را تبلیغ و تبیین کنند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود