Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندر بوشهر گفت: عملیات ضدعفونی شهر بوشهر در هر هفته ۲ بار صورت می‌گیرد. به گزارش «جنوب نیوز»؛ سید نورالدین امیری در آئین آغاز این عملیات اظهار داشت: عملیات ضدعفونی شهر بوشهر با همکاری یگان ویژه نیروی انتظامی، سپاه امام صادق (ع) استان و سازمان‌های مدیریت پسماند و آتش‌نشانی این بندر روز دوشنبه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندر بوشهر گفت: در این عملیات سطح خیابان و پیاده‌روها با محلول ضدعفونی می‌شود که در این زمینه همکاری شهروندان با تیم‌های عملیاتی مهم و ضروری است.

امیری اظهار داشت: آغاز عملیات ضدعفونی شهر بوشهر از میدان امام خمینی تا میدان قدس است و در ادامه نیز از مبدأ میدان امام تا سایر میدان‌های اصلی ازجمله برج، شهید مطهری ضدعفونی می‌شود که عملیات هر دو منطقه یک و دو بوشهر را در برمی‌گیرد.

وی بیان کرد: اماکن عمومی سطح شهر ازجمله بازارهای میوه و تره و ماهی‌فروشان نیز پیش از آغاز عملیات ضدعفونی سراسری شهر انجام‌شده است.

شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه در این عملیات ۵۰ نفر نیرو مشارکت دارند خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری بوشهر به‌طور کامل بسیج شده تا بتواند در این عرصه خدمات پیشگیرانه را به شهروندان ارائه کند و در این زمینه جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: عملیات ضدعفونی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است