Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:52:04 GMT

ارایه خدمات شرکت گاز استان زنجان غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۳۵۴

ارایه خدمات شرکت گاز استان زنجان غیرحضوری شد

موسی احمدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد و مراجعه مشترکان به ادارات گاز در سطح شهرستان ها، همه خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری و با تلفن انجام می شود.
وی تاکید کرد: مشترکان تحت پوشش شرکت گاز استان زنجان از مراجعه حضوری به این شرکت خودداری کنند چرا که زمینه و امکانات لازم برای ارتباط مشترکان با شرکت به صورت غیرحضوری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سامانه اینترنتی این شرکت  http://nigc-zanjan.ir برای ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و دیگر موارد فعال است.
احمدلو یادآوری کرد: اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان زنجان قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.
وی ادامه داد: مشترکان می توانند این نرم افزار را از نشانی بیان شده شرکت گاز دانلود کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: علاوه بر موارد بیان شده شماره تماس های ۳۳۱۴۶۶۰۱ تا ۴۹ به صورت ۲۴ ساعت برای ارایه خدمات به مشترکان این رکن فعال شده است.
احمدلو خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت گاز در همه مناطق شهری و روستایی نیز می توانند رای برقراری ارتباط تلفنی و دریافت خدمات به مراجعه به سایت شرکت گاز  شماره اداره گاز شهرستان خود را دریافت کنند.
وی افزود: شماره تلفن ۱۹۴ امداد در همه شهرستان های استان زنجان به صورت ۲۴ ساعته جهت موارد اضطراری در دسترس مشترکان است.
به گزارش ایرنا، استان زنجان بیش از ۳۶۰ هزار مشترک خانگی و بیش از ۳۱ هزار مشترک تجاری و صنعتی دارد. 

برچسب‌ها کرونا شرکت گاز استان زنجان تبادل الکترونیکی اسناد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شرکت گاز استان زنجان تبادل الکترونیکی اسناد کرونا شرکت گاز استان زنجان تبادل الکترونیکی اسناد شرکت گاز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد نسبت به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره گذاری به خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته او، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچگاه پلاک ملی نخواهند شد.

رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چندبار در سال پلاک گذرموقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز/ اعمال قانون برای ۳۷۲۰ خودروی متخلف جریمه دستکاری پلاک خودرو از۶۰ هزارتومان تا یکسال حبس/ ثبت ٣٥٠٠ تخلف پلاک مخدوش طی سه هفته

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران