Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:27:10 GMT

تجاوز گروهک تروریستی به پاسگاه مرزی حکیگور دفع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۴۸۲

تجاوز گروهک تروریستی به پاسگاه مرزی حکیگور دفع شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری مرزبانی سیستان و بلوچستان، چند شب قبل مرزبانان پاسگاه مرزی جکیگور با عناصر خود فروخته گروهک تروریستی جیش العدل(جیش الظلم) درگیر شدند و با شجاعت و آمادگی رزمی از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

مرزبانان پاسگاه مرزی جکیگور جیره خواران استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا نیز در پی درگیری مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با گروهک تروریستی از برجک مرزی این پاسگاه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا سوم اسفند نیز ۲ نفر از مرزبانان پاسگاه جکیگور توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل(جیش‌الظلم) به شهادت رسیدند.

در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از مرزداران هنگ مرزی جکیگور به نام‌های استواریکم احمد رحمانی فرد و سرباز احمد توکلی به فیض والای شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان درگیری مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان درگیری مرزبانی سیستان و بلوچستان درگیری مرزبانی گروهک تروریستی مرزی جکیگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری