Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد اقشار بسیج و متخصصین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به تشریح اقدامات این نهاد جهت مقابله با ویروس کرونا در استان پرداخت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ رحمت‌الله دهقانی ، در خصوص اقدامات بسیج برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: سازمان‌دهی و اعزام گروه‌های جهادی دانشگاه‌ها در شهرستان‌های بندرلنگه و رودان، توزیع اقلام و بسته‌های بهداشتی، ارائه محتوای آموزشی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در فضای مجازی توسط بسیج رسانه، دانشجویی و اساتید، به‌کارگیری ۳۰ گروه پزشکی و سازمان‌دهی این گروه‌ها در قالب طرح شهید رهنمون با رویکرد آموزشی، پیشگیری و شناسایی ویروس توسط جهاد پزشکی سپاه استان، هماهنگی با مجمع خیران سلامت جهت تأمین اقلام پیشگیری مانند ماسک، ژل ضدعفونی و لباس مخصوص از اقدامات بسیج در استان هرمزگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات بسیج می‌توان به تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌ها توسط بسیج اصناف، ضدعفونی مجتمع‌های تجاری، تهیه و تقدیم ۴۵۰ دستگاه تب‌سنج و ۷۵۰ ماسک N۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی، تهیه و تقدیم مواد ضدعفونی به آتش‌نشانی بندرعباس جهت ضدعفونی معابر توسط بسیج اصناف، تهیه و انتشار محتوا جهت آرام‌سازی و امیدآفرینی برای مردم در راستای جلوگیری از هرگونه استرس و کم کردن فشارهای روحی و روانی توسط بسیج رسانه، دانشجویی و اساتید اشاره کرد.

جانشین ستاد اقشار بسیج و متخصصین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج این آمادگی را دارد که در زمینه‌های مختلفی مانند پایش و شناسایی منزل‌ به‌ منزل بیماران به دانشگاه علوم پزشکی کمک کند، در کنار مردم باشد و در این راستا از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا توسط بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد