Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای طرح نهضت درختکاری، توزیع و کاشت بیش از ۱۴ هزار اصله نهال رایگان در منطقه ۲۰ انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، «رضا معلم» گفت: در راستای اجرای طرح نهضت درختکاری، توزیع و کاشت بیش از ۱۴ هزار اصله نهال رایگان در منطقه ۲۰ انجام شد.  

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20  گفت: در طرح نهضت درختکاری که از 15 دی ماه آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد، عملیات کاشت و توزیع بیش از 14 هزار اصله نهال رایگان در منطقه 20 انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معلم با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نهضت درختکاری عملیات کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان انجام شده است، تصریح کرد: در هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری( ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه) نیز توزیع نهال رایگان در بوستان ها بین شهروندان انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری با شعار «منابع طبیعی با مردم، برای مردم» نامگذاری شده است، افزود: نهال های در نظر گرفته شده شامل  گونه های متنوع بوده که با توجه به اقلیم شهرری از گونه های بومی و سازگار با منطقه انتخاب شده است.

 

معلم افزود: در طرح نهضت درختکاری بر اساس پیام ها و درخواستهای دریافتی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، با حضور کارشناسان اداره فضای سبز این منطقه و اکیپ های کاشت نهال در منازل شهروندان، همزمان با اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان، آموزشهای تخصصی برای نگهداشت و حفظ این سرمایه سبز به شهروندان داده می شود.

 

وی تصریح کرد: به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، از ابتدای سال جاری بیش از 30 هزار اصله نهال در عرصه های جنگل کاری و فضاهای سبز شهری کاشته شده است.

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 20 خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز منطقه 20 به ازای هر شهروند 17 مترمربع است که در مقایسه با سرانه فضای سبز استانداری شهری که بین 9 تا 12 هزار مترمربع است در رتبه بالاتری قرار دارد.

 

 
 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع نهال رایگان شهرداری منطقه ۲۰ درختکاری هزار اصله نهال رایگان در منطقه طرح نهضت درختکاری اجرای طرح منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن