Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:18:59 GMT

ممنوعیت استقرار مهمان در سواحل و پارک‌های استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۰۸۵

ممنوعیت استقرار مهمان در سواحل و پارک‌های استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در این نشست با تاکید بر نظارت جدی بر واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده در استان اظهار داشت: سازمان صمت ضمن نظارت جدی بر میزان تولید اقلام مورد نیاز بر توزیع مناسب اقلام در مراکز بهداشتی هم نظارت داشته باشد.

عبدالکریم گراوند افزود: در راستای جلوگیری از تجمع در اماکن مختلف برای مقابله با کرونا، تمام مهمانسراهای ادارات در استان حق پذیرش مهمان را تا اطلاع ثانوی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: همچنین هر گونه پذیرایی در ادارات استان ممنوع خواهد بود و مدیران اجرایی مسئول اجرای این مصوبه هستند.

گراوند با اشاره به مشکلات تأمین ماسک در استان، اضافه کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای استان مکلف است با استفاده از ظرفیت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در استان نسبت به تولید ماسک مورد نیاز در استان اقدام کرده و معاونت اقتصادی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هم نظارت لازم برای توزیع این ماسک‌ها در استان داشته باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی هم پیگیری لازم برای تولید محلول‌های ضدعفونی کننده در استان داشته باشد و واحدهای تولیدکننده شیفت‌های کاری خود را افزایش دهند.

گراوند با تاکید بر اینکه کنترل ورودی‌های استان باید با جدیت ادامه داشته باشد، از تلاش‌های نیروهای هلال احمر و علوم پزشکی در کنترل مبادی ورودی استان قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: فرمانداران استان مکلفند نسبت به پیش بینی یک مکان ویژه قرنطینه در شهرستان‌ها اقدام کرده تا موارد مبتلای احتمالی در این مکان‌ها قرنطینه شوند.

هرگونه کمپ شهرداری‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایجاد هرگونه کمپ شهرداری‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: استقرار مهمان در سواحل و پارک‌های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و شهرداری با همکاری نیروی انتظامی موظفند برای اجرای این مصوبه اقدام کنند.

گراوند گفت: فعالیت خانه‌های مبله در استان هم تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و اداره کل میراث فرهنگی مکلف است این مصوبه را اجرا و نظارت کند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها هم نسبت به تهیه مواد ضدعفونی کننده در محل عابربانک های استان اقدام کنند.

استاندار بوشهر گفت: دو راه مهم شکست کرونا، رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انجام سفرهای غیرضروری است که انتظار است مردم استان این دو موضوع را مد نظر قرار دهند.

وی با قدردانی از تلاش و همت پزشکان و پرستاران در استان گفت: پرستاران و پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا در استان هستند و از تلاش و همت ایشان به طور ویژه قدردانی می‌کنم.

استاندار بوشهر با قدردانی از صدا و سیما برای تهیه برنامه ساعت سلامت گفت: مهمانانی که به این برنامه دعوت می‌شوند همه نکات بهداشتی را با جدیت در این برنامه به اطلاع مردم برسانند.

گراوند گفت: مردم استان برای مقابله با کرونا همراهی خوبی داشتند و این همراهی باید همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 4869907

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار بوشهر بوشهر دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند تا اطلاع ثانوی ممنوع استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران