Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زارع که به‌عنوان مسئول قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونای منطقه جنوب کشور انتخاب شده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با کرونای جنوب کشور زیر نظر معاونت سلامت و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه جنوب تشکیل شده است.

وی افزود: مرکز هماهنگ کننده بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با نگاهی مسئله محور و برای کمک به حل بحران کرونا، تصمیم به تشکیل هسته‌های مبارزه با کرونا در سطح کشور گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با بیان اینکه این مرکز که برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و تخصصی کردن اقدامات بسیج نواحی دانشجویی علوم پزشکی تشکیل شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اضطراری حاکم بر سلامت کشور همه ظرفیت‌های بسیج دانشجویی علوم پزشکی را در سطح کشور برای مدیریت این مسئله به کار گرفته است.

مسئول قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونای منطقه جنوب کشور تاکید کرد: در راستای راه اندازی قرارگاه مرکزی جنوب کشور که شامل دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان‌های بوشهر و هرمزگان و فارس و کهیگیلویه و بویراحمد می‌شود، پس از ارتباط گیری با تک تک مراکز علوم پزشکی این منطقه با هدف یکپارچه سازی فعالیت‌ها و انسجام و تزریق محتوا و ایده، قرارگاه رسماً کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: اگرچه این قرارگاه به صورت هماهنگ و منطقه‌ای فعالیت دارد، اما هرکدام از پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی منطقه، هسته‌ای تخصصی با همین عنوان داشته و برنامه‌های قرارگاه مرکزی را در دانشگاه‌های خود اجرایی می‌کنند.

زارع اظهار کرد: این پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی با هماهنگی مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی و با تجمیع نیروهای سایر تشکل‌های دانشجویی و دیگر دانشگاه‌ها و همچنین گروه‌های جهادی فعال و مردم نهاد، اقدام به تشکیل تیم‌های عملیات میدانی کرده و فعالیت‌های آموزشی و پیشگیرانه خود را در سطح شهر به انجام می‌رساند.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: هم‌اکنون در سطح منطقه، تیم‌های تولید محتوای آموزشی و تیم‌ها و گروه‌های فعال در جهت تولید مواد ضدعفونی کننده و خط تولید ماسک و همچنین پایگاه‌های رسانه‌ای گسترده در جهت افزایش آگاهی مردم برای پیشگیری و مقابله با کرونا ایجاد شده است.

وی با اشاره به‌اینکه تولیدات محتوایی اعم از پمفلت‌ها، بروشورها، پوسترهای آموزشی برای عموم مردم و تولیدات تخصصی آموزش مبارزه با کروناویروس، ویژه دانشجویان علوم پزشکی، در دورنمای فعالیت‌های این قرارگاه است، اضافه کرد: هماهنگی و اقدام مشترک با ارگان‌های شهری مانند شهرداری‌ها، صدا و سیما، ناحیه‌های مقاومت بسیج، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و… برای افزایش گستره فعالیت تیم‌های عملیات میدانی در نظر گرفته شده است.

مسئول قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونای منطقه جنوب کشور ابراز کرد: یکی از اهداف اصلی این قرارگاه، هدف قرار دادن روستاها و بخش‌های حاشیه شهرستان‌ها و مناطق کم‌برخوردار شهر جهت آموزش اقدامات پیشگیرانه خواهد بود که بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 4869930

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا جهرم مهدی زارع ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا مبارزه با کرونای علوم پزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه ها منطقه جنوب جنوب کشور فعالیت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس