Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: چهار داروخانه به علت احتکار وگرانفروشی لوازم بهداشتی در ایرانشهر پلمب و مشمول پرداخت جریمه شدند. تاریخ انتشار: 12:12 - 14 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۷۴۲

گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: چهار داروخانه به علت احتکار و گرانفروشی لوازم بهداشتی در ایرانشهر پلمب و مشمول پرداخت جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران و محتکران، قاطع خواهد بود. در شرایطی که دغدغه همه مسئولان و مردم مبارزه با ویروس کرونا است متاسفانه عده‌ای فرصت طلب با آرامش وسلامت مردم بازی می‌کنند که برخورد جدی دستگاه قضاء با آنان لازم است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا با افرادی که سلامت مردم را فرصتی برای کسب درآمد درنظر گرفته‌اند، قاطع برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه اقلام بهداشتی/ مردم احتکار و گرانفروشی‌ها را به سامانه «سجام» گزارش کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا دادستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز