Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست برترین تازه ­های کتاب­ منتشرشده در بهمن ماه ۱۳۹۸ در موضوعات «کلیات و اطلاع رسانی»، «فلسفه و روانشناسی» و «دین» از سوی مؤسسه خانه کتاب معرفی شد.


قدس آنلاین:به گزارش روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، در بهمن ماه ۱۳۹۸ در گروه «کلیات و اطلاع رسانی»، ۱۶ کتاب بررسی شد. در گروه «فلسفه و روانشناسی» زیرشاخه­های فلسفه ۴ کتاب، روانشناسی۱۶۲ و منطق یک کتاب داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در گروه «دین» زیرشاخه­های کلیات اسلام ۴ کتاب، علوم قرآنی ۱۷ کتاب، حدیث۱۱ کتاب، فقه و اصول ۱۷ کتاب، کلام ۱۰ کتاب، اخلاق ۷ کتاب، عرفان ۳ کتاب، سیره معصومین ۱۴ کتاب و ادیان دیگر ۳۸ کتاب در چرخه داوری قرار گرفت.
 اسامی کتاب­های برتر در موضوعات «کلیات و اطلاع رسانی»، «فلسفه و روانشناسی» و «دین» به شرح زیر است:
* گروه کلیات و نسخ خطی و زیرشاخه کلیات:

«تاریخ شفاهی کتاب: گفتگو با ناشران و کتاب فروشان»، تألیف نصرالله حدادی، تهران: خانه کتاب.

*گروه فلسفه و روان شناسی زیرشاخه روان شناسی-مخاطب عام:

«درمان‌شناختی رفتاری بازی محور برای آزار جنسی کودکان: یک رویکرد درمانی نوآورانه»، تألیف کریگ‌آی. اسپرینگر و جاستین میسوریل، ترجمة فاران حسامی، تهران: دانژه.

«وفاداری مه آلود (نظریه و کاربست درمان در روابط فرازناشویی)»، تألیف صادق باران اولادی، محمدحسن گرامی و وحید منظری توکلی، تهران: دانژه.

*گروه فلسفه و روان شناسی زیرشاخه روان شناسی-مخاطب خاص:

«اصول مصاحبه بالینی بر اساس DSM-۵ (جلد دوم: بیمار مشکل)»، تألیف اکهارد اوتمر، ترجمة مهدی نصر اصفهانی، تهران: ارجمند.

«ارتقاء کیفیت زندگی در پایان عمر: مداخلات شناختی – رفتاری»، تألیف حیسون م. ساترفیلد، ترجمة ابراهیم اکبری، زینب عظیمی و احمد امیری پیجاکلایی، تهران: ارجمند.

* گروه دین و زیرشاخه کلیات اسلام:

«محبوب القلوب»، تألیف محمدبن علی اشکوری، ترجمة احمدبن محمد اردکانی یزدی، تصحیح علی اوجبی، ۳ جلد، تهران: مولی

گفتنی است، با توجه به حجم تولیدات کتاب در سال و ماه و سردرگمی مخاطبان و خانواده ها برای تهیه کتاب خوب، این مؤسسه درصدد برآمده است که هر ماه با توجه به معیارهایی که اعلام شده، کتاب ­های برتر را معرفی کند.
بدیهی است معرفی این کتاب ها از نظر معیارهای این مؤسسه است و سایر مؤسسات، انجمن­ های صنفی و علمی نیز می ­توانند بر اساس معیارهای خود کتاب های خوب را معرفی کنند. این مؤسسه آمادگی دارد زیرساخت­ های لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب فلسفه و روان روان شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

داوطلبان آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه رقابت کردند.

رقابت داوطلبان هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز  آغاز می‌شود.

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.

داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • رقابت کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» آغاز شد
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»