Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر نفت دستورعمل «تسهیل شرایط ثبت‌نام کارکنان قرارداد مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» را به‌منظور فراهم آوردن فرصت و ایجاد انگیزه بیشتر برای استفاده بهینه و موثر از تجربیات و خدمات مفید و ارزنده کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت ابلاغ کرد.
به گزارش شانا، در ابلاغیه بیژن زنگنه با موضوع «تسهیل شرایط ثبت‌نام کارکنان قرارداد مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» آمده است:
«تمامی کارکنان قراردادی مدت موقت شاغل در صنعت نفت که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با نیازها و رشته‌های اعلام‌شده صنعت نفت در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» هستند، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب 14 و 15 برای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار به صورت قراردادی مدت موقت در صنعت نفت، می‌توانند در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند و در صورت طی موفقیت‌آمیز فرآیندهای ارزیابی پیش‌بینی‌شده (که در حال حاضر مجری می‌باشد) متناسب با نیازهای صنعت نفت، به قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مکلف است ترتیبی اتخاذ کند که در مصاحبه با این دسته از کارکنان، ارزیابی توانمندی و شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان نیز منظور شود.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارغ التحصیلان دانشگاهی مدت موقت صنعت نفت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان