Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:09:35 GMT

در روزهای شیوع کرونا، در پناه کتاب آرام باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۰۵۹۹

در روزهای شیوع کرونا، در پناه کتاب آرام باشید

مهدی صالحی، دبیر انجمن فرهنگی آموزشی ویرایش و درست‌نویسی، درباره پویش «در پناه کتاب» بیان کرد: «رسانه‌های دیداری و شنیداری به‌ویژه رسانه‌های گرم ازجمله شبکه‌های اجتماعی، اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهند.»

وی افزود: «در این شرایط کتاب از ابزارهای موثر در کاهش این حس در جامعه است. پویش «در پناه کتاب» نیز با همین هدف ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

صالحی درباره شیوه مشارکت در پویش «در پناه کتاب» ادامه داد: «علاقه‌مندان برای مشارکت کافی است فیلمی از کتابخوانی خود را در صفحه‌های مجازی به‌ اشتراک بگذارند. انجمن نیز #در_پناه_کتاب را پیشنهاد داده است. viraiesh.ir@ نشانی انجمن نیز برای ارسال فیلم‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. محدودیتی برای این فیلم‌ها در نظر گرفته نشده است.»

دبیر انجمن فرهنگی آموزشی ویرایش و درست‌نویسی گفت: «با توجه به فراغتی که ایجاد شده، دنبال جلب نظر مردم به کتاب هستیم؛ علاوه‌براین کاهش آسیب رکود در حوزه نشر در پی کاهش تردد درمراکز مختلف ازجمله کتاب‌فروشی‌ها را به‌عنوان هدف دیگر در نظر داریم. ترویج کتاب‌خوانی بین اعضای مختلف خانواده‌ به‌ویژه جوان‌ترها از دیگر اهداف این پویش است.» 
          
صالحی افزود: «در انجمن فرهنگی آموزشی ویرایش و درست‌نویسی با تاکید بر این نکته که دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال در همه شرایط پناهگاه معنوی محسوب می‌شود، کتاب در شرایط فعلی جامعه درکنار توجه به دعا به‌عنوان پناهگاه معنوی، در کاهش استرس موثر است.»

۵۷۵۷

کد خبر 1360380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار کتاب ویروس کرونا کتاب پناه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی به کما رفت

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات