Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین غزالی،پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو و تلویزیون درگذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسین غزالی، پیشکسوت نویسنده، تهیه‌کننده و گوینده رادیو و تلویزیون اصفهان شامگاه روز گذشته ۱۳ اسفندماه درگذشت.

 شهاب غزالی کارگردان تئاتر در اینستاگرام خود با اطلاع این خبر نوشت:

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت سرو ایستاده آقای حاج حسین غزالی پیشکسوت نویسنده تهیه‌کننده و گوینده رادیو تلویزیون اصفهان را به اطلاع کلیه اقوام دوستان و آشنایان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر الهی این انسان فرهیخته و کارمند قدیمی که پیوسته با بیان نافذ و قلم شیوای خود عاشقانه در خدمت همشهریان بود و به زادگاهش اصفهان عشق می‌ورزید را خاموش و به دیدار خویش و معبود رهنمون ساخت.

با عنایت به موقعیت و شرایط خاص زمانی و محدودیت‌های اجتماعات، مراسم ترحیم و هفت امکان پذیر نبوده و برگزار نمی‌گردد. این مرحوم فقید در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ اسفندماه انجام و در قطعه ۹ بلوک ۴ به خاک سپرده می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد

احمد شعبانی‌راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به خیزش سراسری دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام برائت از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه‌های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

وی اضافه کرد: این روز‌ها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا به‌خصوص دانشگاه‌های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزار‌های گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می‌کند از هر زمان دیگری روشن‌تر شده که نظام سلطه به‌خصوص آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هرکجا که منافع غرب تهدید شود شعار‌ها و ادعا‌ها تغییر جهت پیدا می‌کند.

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه یادآور شد: دولت آمریکا با شدید‌ترین و وحشیانه‌ترین روش‌ها ندای انسان‌دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می‌کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

شعبانی‌راد متذکر شد: این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نمایان شده و وجدان‌های بیدار، سکوتشان را شکسته‌اند و با ضرب و شتم فریاد‌ها را نمی‌توانند سرکوب کنند.

وی تأکید کرد: صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را رو به زوال دانست، همانگونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم هم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو