Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فیلم کوتاه سِتین  ساخته «اصغر عباسی» که اولین فیلم داستانی بین‌المللی این فیلم‌ساز پس از ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند داخلی است، در بخش رقابتی فستیوال بیپآپ در نیویورک آمریکا، فستیوال هفته فیلم هالیوود در لاس‌وگاس آمریکا و بخش رقابتی فستیوال فیلم میرآداس در اروگوئه حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در این‌ باره اظهارکرد: با تجربیاتی که طی این سال‌ها در ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند به دست آوردم، قصد ساخت سه‌گانه‌ای با مضامین عشق، شور جوانی و اعتیاد برای حضور در جشنواره‌های جهانی را داشتم که «سِتین» اولین فیلم از این سه گانه است.

 این هنر آموخته انجمن سینمای جوان یزد که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته سینما تحصیل کرده است، افزود: سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی از جمله بازیگران این فیلم داستانی هستند.

 عباسی، کسب جایزه اول جشنواره عمار برای فیلم «رویای نیمه‌شب»، جایزه اول جشنواره سرزمین نور برای فیلم «هفت‌سین مقدس» و جایزه اول جشنواره سکانس بیداری برای فیلم «رویای صادقه» را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر 489387 برچسب‌ها استان یزد سینما - فیلم کوتاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد سینما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد