Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:50:07 GMT

تجربه سفری به یادماندنی با آژانس مقتدرسیر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۰۵۰

امروزه سفر به تمامی مکان‌های زیبا و دیدنی دنیا، میسر و آسان شده است. البته سهم آژانس‌های مسافرتی در تسهیل سفرهای گردشگری قابل چشم‌پوشی نیست. چرا که آن‌ها، تمامی مقدمات سفر را از جمله رزرو هتل و بلیط هواپیما را که اصلی‌ترین مراحل برنامه‌ریزی برای سفر هستند را انجام می‌دهند. حتی در مواقع لازم، کارهای اخذ ویزا را نیز پیش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کاری که مسافران باید انجام دهند این است که مقصد گردشگری خود را مشخص کرده و چمدان خود را ببندند. آژانس مقتدرسیر از جمله آژانس‌های مسافرتی است که همواره هدف اصلی خود را رضایت مشتری و کیفیت بالای سفر در نظر گرفته است. از این رو گردشگران می‌توانند با اعتماد کامل یکی از بسته‌های تور برگزار شده توسط این آژانس را انتخاب کنند و لحظاتی خوش برای خود و خانواده رقم بزنند.

 

رزرو تور لوکس دبی توسط آژانس مقتدرسیر

تور دبی این روزها به یکی از تورهای مدرن و لوکس در بین گردشگران تبدیل شده است. از این رو طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. خوشبختانه دسترسی به دبی به دلیل مسافت نزدیکی که با ایران دارد برای مسافران ایرانی به نسبت سایر کشورها ارزان‌تر و آسان‌تر است. گردشگران در این سفر، مجذوب آسمان‌خراش‌های مدرن و فروشگاه‌های شیک و به روز دنیا خواهند شد. البته سفر به دبی، فقط محدود به این موارد نمی‌شود. بلکه سواحل دبی یکی از زیباترین سواحل دنیا محسوب می‌شوند. گردشگران می‌توانند در این سفر، انواع تفریحات لاکچری دبی را تجربه کنند.

تفریحات پیشنهادی لاکچری تور دبی

هلی کوپتر سواری

سوار شدن بر ماشین‌های لاکچری

سافاری‌های دبی

گلف بازی

خوردن یک وعده غذایی در رستوران هوایی دبی

تور کروز در دریا

آژانس مقتدرسیر نیز به در تمامی ایام سال بسته‌های متنوع تور دبی را در لیست برنامه‌های پیشنهادی خود قرار می‌دهد. از جمله اصلی‌ترین خدماتی که در بسته این تورها ارائه می‌شوند می‌توان به مواردی مثل اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما و هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان اشاره کرد. در این تورها یکی از ایرلاین‌های ایران ایر و ماهان برای سفر مسافران در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند پرواز ایرلاین امارات را نیز انتخاب کنند.

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید می‌توانید با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها لیست کامل‌تری از برنامه‌های خود را به همراه تمامی هتل‌های پیشنهادی متناسب با بودجه شما عزیزان را در اختیار شما قرار خواهند داد.

یک سفر ساحلی به یادماندنی با تور آنتالیا

آنتالیا یکی از خوش منظره‌ترین و خوش آب و هوا‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود. البته وجود سواحل فوق‌العاده و آب‌های نیلگون آن نیز بی‌تاثیر در جذابیت زیاد این شهر نیست. از این رو، سالانه گردشگران زیادی برای گذراندن یک سفر ساحلی به یادماندنی، آنتالیا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. تفریحات آبی آنتالیا و تفریحات گردشگری آنتالیا از جمله اصلی‌ترین کارهایی هستند که گردشگران در این سفر انجام می‌دهند. از این رو یکی از مناسب‌ترین فصل‌های برای سفر تور تابستانی آنتالیا است. فصل تابستان شلوغ‌ترین فصل گردشگری در این شهر زیبای ساحلی محسوب می‌شود.

البته وجود جاذبه‌های گردشگری آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا از جمله تفریحاتی است که باعث می‌شود در سایر فصل‌های سال نیز گردشگران زیادی از آن دیدن کنند. به خصوص در ایام تعطیلات عید در اوایل فصل بهار تور نوروزی آنتالیا در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و امسال هم اگر مشکلات رفع شود تور آنتالیا نوروز 99 محبوب خواهد شد. چرا که فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها از نظر دما و رطوبت هوا است. در نتیجه گردشگران می‌توانند با راحتی بیشتر بدون اذیت شدن از گرما یا سرمای هوا به گشت و گذار بپردازند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری پیشنهادی آنتالیا

موزه آنتالیا

مناره یوله

شهر قدیمی آنتالیا

دروازه هادریان

قلعه رومی

آسپندوس

شهر باستانی پرج

آژانس مقتدرسیر معمولا تورهای آنتالیا را به صورت ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌کند. این مدت زمان می‌تواند بازه زمانی ایده‌آلی برای استراحت در این شهر باشد. در صورتی که مسافری تمایل داشته باشد تا روزهای سفر خود را بیشتر یا کمتر کند می‌تواند با کارشناسان آژانس تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. علاوه بر موارد گفته شده، پروازهای ایرلاین ماهان، سان اکسپرس، تیلویند و پگاسوس از جمله پروازهای رایجی هستند که به انتخاب مشتری رزرو می‌شوند. مسافران در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا از هواپیما پیاده خواهند شد. این فرودگاه حدود ۱۰ کیلومتر از شهر فاصله دارد. البته آژانس مقتدرسیر برای راحتی مسافران ترانسفر رایگان فرودگاهی را در لیست خدمات خود قرار داده است. در نتیجه گردشگران سفری راحت و آسان خواهند داشت.

از دیگر جذابیت‌های اصلی سفر به آنتالیا غذاهای دریایی بسیار خوشمزه آن است. رستوران‌های دریایی آنتالیا به تنهایی می‌توانند دلیل اصلی سفر به این شهر ساحلی باشند. پس حتما خوردن یک وعده غذای دریایی را در طول سفر خود جز برنامه‌های اصلی در نظر بگیرید.

اگر به سفرهای ساحلی علاقه دارید و دنبال یک مقصد گردشگری ایده‌آل هستید و هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اید همین الان اقدام کنید. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و تور آنتالیا را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی