Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:10:14 GMT

آشنایی با انواع کارت PVC

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۳۵۲

آشنایی با انواع کارت PVC

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارت‌های pvc دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند به نحوی که به هیچ وجه با کاغذ و کارت‌های مقوایی قابل قیاس نیستند. این کارت‌ها قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند و به هیچ وجه نمی‌شکنند علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی که دارند، کیفیت چاپ در این نوع کارت نیز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت pvc خام در رنگ‌های مختلف و متنوعی از جمله سفید، نقره ایی، طلایی، قرمز، مشکی … و به صورت مات و متالیک موجود هستند. این کارت‌ها فارغ از نوع با ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ و ضخامت‌های مختلف ۷۶۰ میکرون و ۵۰۰ میکرون و ۳۰۰ میکرون تولید می‌شوند که هیچ گونه طرحی روی آنها وجود ندارد. کارت خام پی وی سی دارای استاندارد CR80 بوده که برای چاپ بسیار ایده آل است. از کارت‌های خام به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارت خام pvc به شما این امکان را می‌دهد که پس از طراحی کارت، طرح یا متن خود را با هر زمینه رنگی در پشت و روی آن چاپ کنید. قابلیت فوق العاده ای که این دسته از کارت‌ها را از سایر کارت‌ها مجزا کرده قابلیت هوشمند سازی آن هاست که در لایه‌های داخلی و میانی خود یک چیپ حافظه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات دارند که در انواع مختلفی دسته بندی می‌گردد و می‌تواند موجب تفاوت کارت‌های پی وی سی با یکدیگر گردد.

انوع کارت pvc خام

به طور کلی کارت‌های پی وی سی خام به سه دسته ساده، مایفر و مگنت تقسیم بندی می‌گردند، که هر کدام از کارت‌های pvc کارایی مخصوص به خود را دارد.

کارت pvc خام ساده

کارت خام pvc ساده فاقد نوار مغناطیسی، چیپ یا حافظه‌ای است و به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و صرفاً جهت شناسایی دیداری و چاپ کارت شناسایی یا کارت ویزیت از آنها استفاده می‌شود. کارت پی وی سی خام ساده به شما این امکان را می‌دهد که طرح، متن و بارکدهای مورد نظرتان را با هر زمینه رنگی چاپ کنید. با داشتن کارت خام سفید محدودیتی در طراحی نخواهید داشت. از ساده‌ترین طرح‌ها و متن‌ها تا پیچیده ترینشان می‌توانند روی آن چاپ شوند. کارت‌های خام پی وی سی در رنگ بندی‌های مختلف و ضخامت‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۶۰ میکرون وجود دارند که بسته به نوع استفاده و برحسب نیاز می‌توان هر یک را به کار گرفت. کارت‌های خام معمولاً به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند و دو طرف آنها دارای لمینیت است و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند.

کارت مایفر خام

کارت مایفر یا Mifare، نوعی کارت پی وی سی PVC هوشمند یا دارای حافظه است که به صورت غیر تماسی و از طریق امواج رادیویی با دستگاه کارتخوان ارتباط برقرار می‌کند. این نوع از کارت‌های هوشمند به یک تراشه با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات و یک آنتن داخلی با قابلیت خواندن و نوشتن داده‌ها تجهیز شده اند. کارت مایفر نیز مانند دیگر کارت‌های پی وی سی به صورت خام به فروش می‌رسد. کارت خام مایفر که از نظر میزان ظرفیت حافظه در دو نوع 1K و 4K در بازار یافت می‌شود کاربردهای بسیاری دارد. کارت مایفر خام در بسیاری از سیستم‌ها کاربرد دارد و در فرکانس ۱۳.۵۶ مگاهرتز کار می‌کند. از عمده استفاده این نوع کارت خام پی وی سی می‌توان به چاپ کارت حضور غیاب، چاپ کارت مترو، چاپ کارت تردد، چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت پرسنلی هوشمند و … اشاره نمود. قیمت کارت خام مایفر به عواملی گوناگونی بستگی دارد و بر اساس کشور سازنده، تیراژ، میزان ظرفیت حافظه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد.

کارت مگنت خام

کارت مگنت یا مغناطیسی از دیگر انواع کارت‌های pvc هوشمند است که یک نوار مغناطیسی روی کارت دارد و حاوی چند لایه اطلاعات است. این دسته از کارت‌های PVC از نوع تماسی هستند و اطلاعات روی نوار مغناطیسی آنها کدگذاری شده و توسط ریدر مگنت شناسایی می‌شود. کارت‌های مغناطیسی در دو مدل HiCo و LoCo موجود هستند که از نظر حافظه یکسان بوده و تفاوت اصلی آنها توانایی نگهداری از اطلاعات داخل نوار مگنت است. کارت‌های مگنت خام در ابعاد استاندارد ۵۴*۸۵ میلی متر، ضخامت ۷۶۰ میکرون و رنگ‌های سفید، طلایی (مات، متالیک) و نقره‌ای (مات، متالیک) در بازار موجود هستند. بسته به نیاز می‌توان هر یک از انواع کارت‌های خام مگنت را مورد استفاده قرار داد. برای مثال کارت مگنت خام هایکو برای چاپ کارت‌های بانکی، کارت اعتباری، کارت باشگاه مشتریان کاربرد دارد و کارت مغناطیسی لوکو نیز برای چاپ کارت‌هایی مثل کارت هدیه، کارت تخفیف و کارت گارانتی که برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند کاربرد دارد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4869827

منبع: مهر

کلیدواژه: حافظه اطلاعات کارت هدیه گروه خودروسازی سایپا کسب و کار ویروس کرونا ایران کیش صنعت خودروسازی رپرتاژ آگهی لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی قیمت دلار بیمه همراه اول کارت هدیه سیستم گرمایشی صنعت ساختمان کارت های خام کارت های PVC کارت های pvc کارت ها کارت خام چاپ کارت پی وی سی کارت pvc کارت PVC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ