Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هسته بین‌الملل و جهان اسلام بسیج دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى آزاد اسلامى تهران با صدور بیانیه‌ای سکوت جامعه جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر در برابر کشتار وحشیانه و اعمال غیر انسانی علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: مشاهده تصاویر و اخبار کشتار مسلمانان هند و به آتش کشیدن مساجد و خانه‌ها و حمله به خوابگاه دانشجویان مسلمان دختر توسط دولت و افراطی‌های این کشور موسوم به هندوها، که سال هاست در خفقان و سکوت مرموزانه رسانههای مدعی حقوق بشر درحالی که حواس ملت‌های دنیا سرگرم غفلت‌های رسانه ای شده، انجام می‌گیرد و داغی تازه بر دل تمامی آزادی خواهان جهان نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ملتی که ذره ای انسانیت و وجدان داشته باشد از این داغ بزرگ و اعمال وحشیانه و غیر انسانی تاب نخواهد آورد و غریو شکایت علیه عاملانش سرخواهد داد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در حالی که نظامیان هندی حدود ۵۰ مسلمان را همزمان با ورود رئیس جمهور منفور ایالات متحده به این کشور به خاک و خون کشیده‌اند، سازمان همکاری اسلامی به سرپرستی عربستان سعودی هم چنان سکوت کرده و به خاطر منافع اقتصادی حاضر نیست اقدامات دولت وابسته به صهیونیسم دهلی نو را محکوم کند. این معنای نو محافظه کاری سران سرسپرده در گیرودار طمع منافع است که دیر یا زود رسوایی جدیدی گریبان آنها را می‌گیرد.

دانشجویان در این بیانیه خاطر نشان کردند: همانا نسل کشی مسلمانان بی دفاع و مظلوم هند که بذر مسموم آن را در دیر باز انگلیس منحوس پاشید و امروز جوانه های اختلاف آن بذر نمایان شده، و در قبال قانون تبعیض آمیز اعطای تابعیت غیر قانونی به مهاجرین کشورهای دیگر بیم آن می‌رود به زودی شاهد سلب تابعیت از انها باشیم موجب بی آبرویی سازمان ها و نهاد های مدعی حقوق بشر شرقی و غربی است. حال آنکه از سوی دیگر هیچ قلب بیداری در سایه آزادگی، حاضر به صحبت درباره مسئله مشابه یعنی قضیه فلسطین که دهه هاست نسل کشی را سنتی چرکین در منطقه نهاده‌اند، نشد. امروز وقاحت ظالمان مستکبر در شرق آسیا ریشه دوانده است. سکوت جامعه جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر در برابر کشتار وحشیانه و اعمال غیر انسانی علیه مسلمانان در هند نشان دهنده مرگ عدالت، حقیقت و انسانیت است.

در بخش پایانی این بیانیه عنوان شده است: از جامعه بزرگ امت اسلام انتظاری جز اتحاد و خیزش علیه ظلم آشکار نمی رود. آن زمانی که بیداری اسلامی، بیداری وجدانی ملت‌های غیر مسلمان را برانگیزد و زمینه آسایش و امنیت را برای این مظلومان بلکه تمام عالم فراهم آورند و به سکوت منفعلانه خود پایان دهند. حال آنکه دشمنان اسلام جسارت و جنایت و رذالت خود را محدود به مقالات و سخنرانی و مطبوعات نکرده و دست به خون پاک مسلمانان جهان آلوده‌اند، از وزارت خارجه و مسئولان مربوطه کشورمان خواستاریم در کنار تلاش‌های دیپلماتیک و فشارهای قانونی خود، اقتدار منطقی و تعیین کننده در این مقطع مهم تاریخ و کوتاه نیامدن از مواضع محکم و مستدل خود را تا پایان این واقعه تلخ در مقام دفاع حقوقی از این مظلومان، ادامه داده و نتیجه اقدامات عملی خود را به اطلاع ملت عزیز و دردمند ایران و ملتهای بیدار دیگر برسانند.

انتهای پیام/

300 / 320 کشتار مسلمان در هند به آتش کشیدن مساجد در هند سازمان همکاری اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان همکاری اسلامی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرحهای اشغالگران را نشان می دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدارهای ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می دهد.

کد خبر 6098323

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد