Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ملایی در المپیک شرکت خواهد کرد.

اطرفداری- بعد از فشار مسئولان ورزش ایران به سعید ملایی مبنی بر خودداری از مبارزه با ورزشکار اسرائیلی که باعث شد وی نتواند به مدال جهانی برسد، ملایی دیگر به ایران بازنگشت و پس از کش و قوس های فراوان در نهایت شهروند مغولستان شد.

BBC گزارش داد، سعید ملایی، قهرمان ۲۸ ساله جودی جهان، پس از آنکه با فشار مقامات ورزشی ایران مجبور شد در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن در سال ۲۰۱۹ عمدا تن به شکست بدهد، از ادامه فعالیت در ایران خودداری ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریوس ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو نیز گفته بود که مولایی تحت فشار مسابقه را عمدا باخته بود. او در نوامبر سال گذشته میلادی به عنوان پناهنده در آلمان اجازه اقامت گرفت و پس از آن، به عنوان عضوی از تیم پناهندگان فدراسیون بین‌المللی جودو در مسابقات اوزاکا شرکت کرد. حال،  کمیته بین المللی‌المپیک موافقت کرده است که سعید ملایی، قهرمان ایرانی جودو کار با پرچم کشور مغولستان در مسابقات المپیک ۲۰٢۰ ژاپن شرکت کند.

سعید ملایی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های ٢٠١٥ و ٢٠١٦ مدال برنز و در مسابقات آسیایی سال ٢٠١٧ مدال نقره گرفت. او در مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست در سال ٢٠١٧ به مدال برنز رسید و در مسابقات قهرمانی جهانی باکو در سال ٢٠١٨ به مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی قهرمانی جهان سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا