Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@11:21:22 GMT

تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۷۵۴

تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا، سعید امیری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان چهارشنبه ۱۴ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی‌اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر لزوم کنترل شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل نشست‌های تخصصی با واحدهای مرتبط اقدامات پیشگیرانه با قید فوریت انجام شده و همچنان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نشست‌هایی با گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت چابهار و واحدهای عملیاتی اداره‌کل در خصوص بکارگیری تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا و همچنین با مدیر نمایندگی شرکت‌های خدمات کشتیرانی و سایر ارگان‌های متولی دریایی برگزار شده و برنامه‌ها در حال انجام است.  

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایش انجام شده خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا مشاهده نشد این اقدام در روزهای آتی نیز ادامه دارد.  

وی افزود: ارائه آموزش در خصوص راه‌های پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به صورت حضوری و نصب بنر در مدارس کوی بندر، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، مکان‌های پرتردد، مراکز رفاهی و اداری از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شد.  

امیری مکاتبه با مدیرعامل شرکت تعاونی لنج داران چابهار با موضوع رعایت کامل ضوابط پاس شناورهای وارده از بنادر خارجی و رعایت مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس را از دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس کرونا اعلام کرد.  

کد خبر 489433 برچسب‌ها كروناويروس استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد