Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:42:04 GMT

اجرای طرح نهضت درختکاری با کاشت بیش از ۳۸ هزار اصله نهال

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۲۰۰۱

اجرای طرح نهضت درختکاری با کاشت بیش از ۳۸ هزار اصله نهال

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ناصر هراتی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان و همچنین کاشت نهال در حاشیه معابر و بدنه بزرگراه ها در قالب طرح نهضت درختکاری در سطح محلات در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ و مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، محل سکونت خود را اعلام و پس از انجام بررسی های لازم نسبت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل اقدام می‌شود.

وی در ادامه به استقرار ۱۱ پایگاه توزیع نهال اشاره کرد و افزود: پایگاه های توزیع نهال در بوستان‌های شقایق، اشرفی اصفهانی، ستارخان، نارون، جوانه، آزادی، بازیافت، خوارزم، کودک، سپهر و گلپاد آماده اهدا نهال به شهروندان است.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده توزیع و کاشت ۳۸ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در طرح نهضت درختکاری در دستور کار قرار دارد.

هراتی گفت: همه گیاهان از انواع سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران تامین شده و کارشناسان فضای سبز با استقرار در پایگاه های توزیع نهال، آموزش های لازم در خصوص نگهداری و رسیدگی مناسب تر نهال های تازه کاشت به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن تا ۱۵ اسفند ماه انجام می‌شود.

کد خبر 4870034

منبع: مهر

کلیدواژه: روز درختکاری کاشت نهال و درخت شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران تعزیرات حکومتی تعطیلی مدارس دستگیری سارق انتخابات 98 محسن هاشمی آلودگی هوا علی اعطا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند