Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تقاضا برای برخی از اقلام بهداشتی بیشتر و چند برابر شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در شرایط عادی دو تا سه هزار ماسک مورد نیاز بوده است ولی اکنون همه ۸۰۰ هزار نفر مردم خراسان‌جنوبی متقاضی اقلام بهداشتی هستند که مدیریت چنین شرایطی در کوتاه مدت کمی مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان با بیان اینکه جهت بهبود این شرایط با سایر استان‌ها نیز در راستای تأمین مواد ضدعفونی کننده سطوح و سایر اقلام بهداشتی در استان رایزنی کرده‌ایم، ادامه‌داد: همچنین برای تسهیل دسترسی مردم به محلول ضد عفونی‌کننده از ظرفیت یکی از کارخانه‌های خراسان‌جنوبی در شهرستان قائن استفاده کردیم.

وی با اشاره به بازدید خود از کارخانه تولید محلول ضدعفونی کننده در شهرستان قائن و نیاز این کارخانه به تسهیلات بیان‌کرد: برای اینکه تولید همچنان ادامه داشته باشید از طریق یکی از بانک‌های عامل به سرعت با پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به این واحد تولیدی موافقت کردیم.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: همچنین این کارخانه برای تهیه مواد اولیه (الکل) درخواست‌هایی داشت که در این زمینه نیز با سایر استان‌ها هماهنگی و رایزنی کرده‌ایم تا این مسئله نیز مرتفع شود و اکنون مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

معتمدیان اظهار کرد: البته در موضوع تأمین اقلام بهداشتی چون ماسک اولویت ما مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین بیماران خاص چون بیماران دارای مشکل ریوی و تنفسی و بیماران صعب الاعلاج است.

وی با تأکید و درخواست مجدد از مردم خراسان‌جنوبی برای لغو سفرها و ترددهای غیر ضروری بیان‌کرد: یکی از مهمترین مراکزی که مردم به آن مراجعه می‌کنند، بانک‌ها است که خوشبختانه بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهند.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: همچنین توصیه به ادارات و سازمان‌های دولتی کرده‌ایم که خدمات الکترونیکی خود را افزایش دهند تا مردم کمتر به خروج از منازل نیاز داشته باشد چرا که موضوع بسیار حائز اهمیتی در کنترل بیماری کرونا است.

معتمدیان با بیان اینکه موضوع ویروس کرونا تبدیل به یک موضوع جهانی شده و تنها منحصر به کشور ما نیست، یادآور شد: اگر همه مسائل مورد تأکید کادر پزشکی و درمانی را مراعات کنیم امیدواریم که بتوانیم هر چه زودتر از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 4870030

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان جنوبی ویروس کرونا بیرجند ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان سیلاب تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد شیراز بارش باران بیرجند اقلام بهداشتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد