Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:55:16 GMT

خرد کردن مرغ برای مشتری در همدان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۲۷۲۱

خرد کردن مرغ برای مشتری در همدان ممنوع شد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: از امروز تا اطلاع ثانوی خرد کردن مرغ خریداری شده برای مشتری ممنوع اعلام شده است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

جواد عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: دیروز جلسه ای با مسئولان دامپزشکی شهرستان برگزار و مقرر شد به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و ابتلا به این بیماری، از امروز تا اطلاع ثانوی قطعه بندی مرغ ممنوع اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا دیروز فروشگاه‌های سطح شهر به منظور رفاه حال مشتریان اقدام به خرد و تکه کردن مرغ‌های خریداری شده مشتریان می‌کردند، ابراز کرد: از امروز مرغ‌ها به صورت بسته بندی و بدون برش تحویل مشتری داده می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه به تمامی واحدهای صنفی نامه ارسال کردیم و نکات بهداشتی و آموزشی را ارائه دادیم، تصریح کرد: از این پس بازرسان دامپزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف نظارت بیشتری بر فروشگاه ها اعمال می‌کنند.

کاهش تقاضای مرغ در همدان قیمت را نزولی کردوعده اتحادیه گوشت سفید به اصفهانی‌ها؛ قیمت مرغ تا نوروز ثابت می‌ماندآغاز توزیع مرغ تنظیم‌بازاری 12هزارتومانی/ افزایش قیمت گوشت قرمز مقطعی است

عاشوری با بیان اینکه خوشبختانه تمامی واحدهای صنفی ما نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا مصمم هستند، عنوان کرد: مردم هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، واحد متخلف را  به بازرسان ما گزارش کنند.

وی از قیمت مناسب مرغ در بازار خبر داد و گفت: عرضه مرغ به خوبی انجام می‌شود و هیچ کمبودی وجود ندارد. امروز هم مانند روزهای گذشته نرخ هر کیلو مرغ گرم در نقاط مختلف بازار بین 11 هزار و 500 تا 12 هزار و 500 تومان بوده است.

انتهای پیام/ 743/ ع

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اداره بنادر و دریانوردی اعلام کرد: با توجه به هشدار رنگ زرد اداره کل هواشناسی هرمزگان و تندباد‌های لحظه ای، افزایش ارتفاع امواج دریا و تلاطم دریا تردد شناور‌های دریایی با محدودیت‌های همراه است.

امروز تردد شناور‌های خودروبر، تفریحی و گردشگری تا ساعت ۱۹ ممنوع است.

تردد شناور‌های سبک و صیادی نیز امروز ممنوع است.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳